Aviseringar
Rensa alla

Tips om tatuerare i göteborg!


DeathOrGlory:

De flesta brukar ha 16år med målsmans tillstånd och målsman ska kunna legitimera sig. Vissa kör bara 18 år som det står på SRT och vissa kör bara på 16-åringar ifall det är något smått.

är d verkligen 16?har hört att d är 15 på många,men d är väl olika,min poäng är mer att om dom nu är 16 och har målsmans tillstånd så behöver dom väl inte anstränga sig så värst med att hitta just en som tatuerar 16 åringar då d brukar gälla med målsmans närvaro och legg.


   
SvaraCitera

Tözen:

min poäng är mer att om dom nu är 16 och har målsmans tillstånd så behöver dom väl inte anstränga sig så värst med att hitta just en som tatuerar 16 åringar då d brukar gälla med målsmans närvaro och legg.

De kanske vill veta en som de kan ringa och boka tid hos?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kexx:

hon frågade som tatuerar folk som är 16, hon trodde väl att vissa tatuerare bara ville tatuera folk över 18?

Hon frågade inte efter någon som tatuerar 16åringar UTAN föräldrars tillåtelse

Tack ngn som fattade 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

väl inte anstränga sig så värst med att hitta just en som tatuerar 16 åringar då d brukar gälla med målsmans närvaro och legg.

Är det anstärngande att skriva en fråga på ett forum...?


   
SvaraCitera

Niffonen:

Är det anstärngande att skriva en fråga på ett forum...?

ja,mer omständigt än att slå upp tatuerare i eniro och bara slå en pling eller helt enkelt gå förbi heidi hay eller andra långgatan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

ja,mer omständigt än att slå upp tatuerare i eniro och bara slå en pling eller helt enkelt gå förbi heidi hay eller andra långgatan

Men det är ju det jag frågar om ngn som kan tipsa en bra/proffsig tatuerare i gbg. Om jag bara ringer nån så hur ska jag veta om han är bra eller dålig...


   
SvaraCitera

Niffonen:

Men det är ju det jag frågar om ngn som kan tipsa en bra/proffsig tatuerare i gbg. Om jag bara ringer nån så hur ska jag veta om han är bra eller dålig...

kollar i svenska tatuerarförbundet,eller vafan d heter,vilka som är med där?


   
SvaraCitera

Han jag gör hos är ganska duktig och bryr sig inte om ålder, men det betyder inte att jag berättar något för dig


   
SvaraCitera

Evil Conduct:

men det betyder inte att jag berättar något för dig

[love]
tatuerar Ed? eller du kanske inte piercar dig där.


   
SvaraCitera

Tözen:

[love]
tatuerar Ed? eller du kanske inte piercar dig där.

Så vitt jag vet tatuerar inte Ed nä, och jag gjorde bara en piercing som jag tog ut för ett tag sedan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

kollar i svenska tatuerarförbundet,eller vafan d heter,vilka som är med där?

då är det ju lättare att skriva här. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

ja,mer omständigt än att slå upp tatuerare i eniro och bara slå en pling eller helt enkelt gå förbi heidi hay eller andra långgatan

men för helvete lägg ner, hon ville ha hjälp och frågade, om du nu tycker det är så jävla jobbigt skriv inget då?


   
SvaraCitera

kexx:

men för helvete lägg ner, hon ville ha hjälp och frågade, om du nu tycker det är så jävla jobbigt skriv inget då?

välkommen till um


   
SvaraCitera

kexx:

har för mig att de flesta gör när man är över 16 med föräldrars tillåtelse nämnligen

Kajsabajsa, det trodde jag inte om dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Kajsabajsa, det trodde jag inte om dig.

trodde vaaad


   
SvaraCitera