Aviseringar
Rensa alla

Tips på att prata med tjejer


dopy
 dopy
Ämnesstartare

Tja, undrar om ni har tips på att snacka med tjejer. Är skit blyg och helt inkompetent när det gäller saken. 14åring om det har nån betydelse.

Tack i förväg


   
Citera

Är det tjejer specifikt du är blyg angående, eller även killar? Jag har lika problem med båda.


   
SvaraCitera
dopy
 dopy
Ämnesstartare

123fendas: Är det tjejer specifikt du är blyg angående, eller även killar? Jag har lika problem med båda.

Mest tjejer fast också vissa mer populära killar


   
SvaraCitera

Får man fråga varför du taggade inlägget med ”oskuld kille”? Har det någon relevans i ditt fall eller nämnde du det bara för att? 🙂


   
SvaraCitera

Oskuld, men vad fan, du är 14 år gammal.


   
SvaraCitera

Behövs inte alltid prata, alla blir glada av att få teckningar, musik quiz, titta inte i ögonen men det är bara sånt man själv tänker på, titta på axlarna eller bakom, som när man fotar och inte vet att någon tar bilden. Ha rak rygg, titta som du ser ut som du filosoferar, mer kommer jag inte på. Leta efter olika nördar, svara de som pratar med sig själva. (brukar jag göra)


   
SvaraCitera
dopy
 dopy
Ämnesstartare

Roligasnubben:
Får man fråga varför du taggade inlägget med ”oskuld kille”? Har det någon relevans i ditt fall eller nämnde du det bara för att? 🙂

Vet inte tbh. Bara för att antar jag


   
SvaraCitera
dopy
 dopy
Ämnesstartare

123fendas:
Oskuld, men vad fan, du är 14 år gammal.

Antar att du har en poäng. Är nog bara lite nervös över att jag antagligen inte får chansen på ett tag... 


   
SvaraCitera

- ge komplimanger


   
SvaraCitera

dopy:

Antar att du har en poäng. Är nog bara lite nervös över att jag antagligen inte får chansen på ett tag... 

Jag lyckas nog aldrig


   
SvaraCitera

Titta henne i ögonen, men glo inte. Hitta något intressant ämne att prata om så kanske samtalet flyter på bättre. Som widediaper sa, ge komplimanger, det gillar tjejer. Kan vara allt från att något hon gjorde var bra till att hon ser bra ut. 


   
SvaraCitera