Aviseringar
Rensa alla

Tips på bandnamn


Ämnesstartare

Vi är fyra eventuellt fem tjejer som vill starta ett coverband. Vi kommer mest göra covers på k-popartister som BTS och BlackPink. Någon som har några tips på namn? Övriga tips är också välkomna. 


   
Citera

K-pop cover band! Galen Förlåt, jag kommer inte på något vettigt. Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Helt okej Glad


   
SvaraCitera

CircleK kanske? Haha Mycket glad
Nä men kanske KGirls eller något annat med K i sig? Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bra ide! Tack


   
SvaraCitera

Elghen0400's bussiga klubb


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hehe, nice


   
SvaraCitera

Sakura Dead? Rodnar Oskyldig
Jag tänkte först på "Saku" av Dir en Grey och Coheed and Cambria m.m

Sedan kom jag och tänka på
"Cherry Oppa" Mycket glad Mycket glad Hjärta 
från en variety show där fangirls gifter sig med kpop idoler och det var en som hade smeknamnet "Cherry Oppa". Längesedan jag såg variety shows Skeptisk

Jag tycker om allt som har med frukt, och göra, insketsnamn, hästnamn.. Tillexempel: Crow, Lily, EmeraldGreen osv. (akrylfärg det sista) Söt 

Vad sägs om White Noise?
Är så snäll som ger bort min egen titel på en fantastybok med inspiration från "Dr. Cox" Rullar ögonen

Jag brinner för att komma på och diskutera namn, har många namn på hästar och även namn jag kommit på själv som "Zerakh" efter Seraphine men det är mer medeltidsgrejer. Galen

/Ursäkta för långt och knepigt inlägg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det gör inget! Tack för inspirationen! 


   
SvaraCitera

hmmm kanske något som.... the Kumiho's children?  Kumiho är en nio-svansad räv från koreansk mytologi.. såå..jag vet inte.. den lät cool ^_^


   
SvaraCitera

Gally:
hmmm kanske något som.... the Kumiho's children?  Kumiho är en nio-svansad räv från koreansk mytologi.. såå..jag vet inte.. den lät cool ^_^

Kyu-chan. Kumoma är en björn och Gumiho är en räv. Vilken av dem är mest känd?


   
SvaraCitera