Aviseringar
Rensa alla

Tips på bloggnamn?


Ämnesstartare

Hej allihopa. [crazy]
Funderar nu på att starta en ny blogg. Har haft en blogg innan som hette quiltandpillow men tycker att det var ett lite för långt bloggnamn. Desutom ska jag nu starta en lite mer seriös blogg.
Bloggen kommer handla om vardagslivet på internat som tex hur det är att bo på internat när man bara är 16 år tex alla intriger som det lätt bli osv. Den kommer även handla lite om hästar då det är min stora hobby. Jag har iallafall aldrig läst en sådan blogg. Har ni? Skriv gärna länken här isåfall [bigsmile]

Så hur som helst. Någon som har ett namnbloggförslag till en 16 årig tjej som heter Evelina, bor på internat och har hästar som sin största hobby??

Jätte tacksam för ALLA förslag. Behöver all hjälp jag kan få då jag just nu har hjärnsläpp [smile]

Just det en fråga till, vad rekomenderar ni för bloggverktyg som tex: finest, blogg.se, blogspot osv? Har innan haft blogg.se men det är ju alltid kul att förnya sig. [bigsmile]

Är som sagt tacksam för alla förslag som jag kan få![smile] Hej så länge!


   
Citera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Dator- och TV-spel


   
SvaraCitera

subjekt och predikat kan den heta


   
SvaraCitera

idiotenstankar.se är ett fint namn [y]


   
SvaraCitera

Evelinahästarinternat [y]


   
SvaraCitera

etttvåtrefyrafemsexsjuåttaniotioelvatolvtrettonfjortonfemtonsextonsjuttonartonnitton​​tjugo.blogg.se


   
SvaraCitera
Åtta

Tråden flyttad från Forum PLUS/Datorer och IT


   
SvaraCitera

skittrist.blogg.se


   
SvaraCitera

Jag namngav min efter mig själv, tyckte det verkade lämpligt.


   
SvaraCitera

ännuenonödigbloggjävel.blogspot.com


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för alla seriösa förslag


   
SvaraCitera

jahkelskharhestaaahrokkhafrhe.blogg.se ?


   
SvaraCitera

tadigibaken


   
SvaraCitera

jag kan bara hjälpa dig om du ska ha pretentiösa namn för pretentiösa bloggar om pretentiösa saker, tyvärr.


   
SvaraCitera

internet:

jag kan bara hjälpa dig om du ska ha pretentiösa namn för pretentiösa bloggar om pretentiösa saker, tyvärr.

hallå behöver hjälp!!!

ska starta en tumblr-blogg med bilder på spinkiga töser hållandes leica-kameror, men kan inte komma på ett namn!!!

det måste signalera originalitet och självrespekt, men fortfarande locka min målgrupp......


   
SvaraCitera