Aviseringar
Rensa alla

TIPS på bra böcker


Ämnesstartare

A Clockwork Orange är RIKTIGT bra!!


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Tillsmammans och Tillsammans - andra boken av Denise Rudberg gillar jag starkt. Handlar om två killar och en tjej som börjar umgås på sommarlovet. Handlar om relationer i familjer, kärlek osv. Är egentligen alldeles för gammal, men de är så mysiga ^^

Läs Linda Skugges samlade krönikor, alltid bra för unga tjejer! [y]
Men annars tror jag att du kan läsa vuxenromaner också..inte så stor skillnad. Jag gillar Denise Rudergs serie..och så är jag ett stort fan av Liza Marklunds kriminalromaner. En av mina favoritböcker är dock Allt för min syster av Jodi Picoult ^^..
Åh, jag sitter inne på så mycket tips. Narnia-serien är också himla bra!
Läste hur mycket hästböcker som helst när jag var yngre..Rackastallet var ju jättebra..och Klara-böckerna. Och Mimmi och Pysen. Och sen den där serien där alla böcker hette ett hästnamn..typ "Safir" osv. Åh, sen älskade jag "King of Sunset" - läs dem! Blev sugen på att läsa dem själv nu 😛 Handlar om en tjej, Martina som är skötare åt en jättekäns travhäst. Du fick mig att minnas alla härliga stunder med hästböckerna, tack 🙂

Hoppas att du ahr fått lite tips!


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sockerdricka:

Twilight av Stephenie Meyer.

4ever Twilight


   
SvaraCitera

PixPoxy:

4ever Twilight

Håller på att läsa den nu.

Bell:

alltid bra för unga tjejer! [y]

Tack för tipsen håller på att läsa Twilight just nu. Kan förövrigt tillägga att jag inte är någon tjej [y]


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

sockerdricka:

Tack för tipsen håller på att läsa Twilight just nu. Kan förövrigt tillägga att jag inte är någon tjej

Fast jag tipsade ju tjejen som skapat tråden? [confused]


   
SvaraCitera

Bell:

Fast jag tipsade ju tjejen som skapat tråden? [confused]

Oh. Srry haha trodde det var min tråd. Gjorde en exakt likadan för ett tag sen, så blev jag citerad osv - jaja skitsamma 😛


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

sockerdricka:

Oh. Srry haha trodde det var min tråd. Gjorde en exakt likadan för ett tag sen, så blev jag citerad osv - jaja skitsamma 😛

Haha, det är lugnt [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bibeln.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera