Aviseringar
Rensa alla

Tips på bra facebook grupper?


Ämnesstartare

Aaron: ''Gruppen som älskar musik' 😛

Nice 🙂 ! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skickat ansökan 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

space:
Skickat ansökan 😀

Begäran har beviljats  🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron:

Begäran har beviljats  🙂 

Jo det gick fort ;O 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron:

Begäran har beviljats  🙂 

det är typ bara metal eller likande ju? ;O :PPP aja xD 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

space:

det är typ bara metal eller likande ju? ;O :PPP aja xD 

Nej men mkt metal&rock en del metalcore . Sen finns det bra rock och metal även om man inte är et fan va metal . Mer elektroniskt och Neu/djent musik kommer också upp . Mkt av banden som kommer upp är underrated/underground  .  All musik är välkommet att lägga upp utan det som vinklar till rasism, reklam eller ngt som förtrycker åker bort direkt .


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron:

Nej men mkt metal&rock en del metalcore . Sen finns det bra rock och metal även om man inte är et fan va metal . Mer elektroniskt och Neu/djent musik kommer också upp . Mkt av banden som kommer upp är underrated/underground  .  All musik är välkommet att lägga upp utan det som vinklar till rasism, reklam eller ngt som förtrycker åker bort direkt .

Ahh jag gillar inte det så hemskt mycket. 3-4 personer av kanske 500 som deltar verkar det som. vilket inte gör något om det som postar är bra. men det är väl en smaksak antar jag. vore ju en ide att skriva vad för saker som är det främst så man vet? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

väx upp!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du är för kort


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca:
väx upp!!

haha 😀 heter den så? 😛 eller vAVAVA????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

space: haha 😀 heter den så? 😛 eller vAVAVA????

aa tror d : D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca:
du är för kort

sökte men hittade inget :((((((((


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

space: sökte men hittade inget :((((((((

= /


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

space:

Ahh jag gillar inte det så hemskt mycket. 3-4 personer av kanske 500 som deltar verkar det som. vilket inte gör något om det som postar är bra. men det är väl en smaksak antar jag. vore ju en ide att skriva vad för saker som är det främst så man vet? 

Neeh , men har polare som är inbitna musik älskare och lyssnar på bra musik och vi kom fram till att dom flesta människor idag  har väldigt kass musik smak då är det skit samma om det är pop eller metal ,är musiken i sig och banden artisterna . Eller folk försstår helt enkelt inte den typ av musik vad de kan identifiera med vad som är bra , är man musik älskare så förstår man nästan all musik . så är det ! 🙂 

Sen spelar ljudet  till viktig roll av  på vilket sätt musiken spelas upp . Har bra ljud blir all musik mkt roligare och trevligare och lyssna på . Men har man mobil  plast inears eller sketna datorhögtalare så är det väl fan inte konstigt att metal låter illa haha ! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron:

Neeh , men har polare som är inbitna musik älskare och lyssnar på bra musik och vi kom fram till att dom flesta människor idag  har väldigt kass musik smak då är det skit samma om det är pop eller metal ,är musiken i sig och banden artisterna . Eller folk försstår helt enkelt inte den typ av musik vad de kan identifiera med vad som är bra , är man musik älskare så förstår man nästan all musik . så är det ! 🙂 Sen spelar ljudet  till viktig roll av  på vilket sätt musiken spelas upp . Har bra ljud blir all musik mkt roligare och trevligare och lyssna på . Men har man mobil  plast inears eller sketna datorhögtalare så är det väl fan inte konstigt att metal låter illa haha ! 

Jag lyssnade faktiskt inte på någon av låtarna, så ytlig är jag 😀


   
SvaraCitera