Aviseringar
Rensa alla

Tips på bra Mat och Träning!


Ämnesstartare

Jag skulle vara väldigt tacksam för svar, har du något bra och hälsosamt tips vad det gäller mat och träning som funkar för dig?

traningsskola_1.jpg


   
Citera
Ämnesstartare

äta regelbundet, 5-6 gånger/dag, mycket frukt och grönsaker, träna 5 dagar i veckan. låter tjatigt eftersom alla säger det, men det funkar verkligen. man mår så mycket bättre. funkar skitbra för mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rejäla måltider med mycket grönsaker, mycket frukt, vatten och 14-16 timmars träning i veckan. [smile]

och att ALLTID äta frukost! (havregrynsgröt)[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cracky:

Bifogade bilder

HAHAHA!!!! Ser tungt ut!![bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

z i n:

HAHAHA!!!! Ser tungt ut!!

om man vill bygga muskler snabbt ska man faktiskt träna med lättare vikter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag äter antingen inget i perioder eller typ bara skitmat ett par dar,sen äter jag inget alls på flera dar,går i perioder med hur jag mår.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arora:

om man vill bygga muskler snabbt ska man faktiskt träna med lättare vikter.

Lättare?

Lättare än vad då?


   
SvaraCitera

Arora:

om man vill bygga muskler snabbt ska man faktiskt träna med lättare vikter.

syftar du på zins uttalande om bilden.. i så fall... nej. [confused]


   
SvaraCitera

z i n:

Arora: om man vill bygga muskler snabbt ska man faktiskt träna med lättare vikter.

Knappast musklerna vänjer sig vid lättare vikter och stannar där istället för att bygga. [tired]

Som svar på frågan så äta flera mål om dagen (5st) Plus ett litet DIREKT efter träning som kan bestå av en halv portion Gainer, om man äter direkt när man kommer hem. Om det dröjer längre kan man ta en hel. Man måste givetvis inte äta en gainer men i alla fall något med mycket kolhydrater samt protein.


   
SvaraCitera

Ät mycket fullkornsprodukter, fullkornspasta & ris, dra ned på snabba kolhydrater och socker, ät magert kött som kalkon, kyckling, fisk, kesella mm. Käka nötter såsom valnöt och cashewnötter när du blir sugen på godis. Träna kondition och styrka. Käka mkt grönsaker.

[cool]

squat_22415446.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

borde träna ben..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shackleby:

Bifogade bilder

jesus [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

z i n:

HAHAHA!!!! Ser tungt ut!

Tvivlar på att du klarar det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera