Aviseringar
Rensa alla

Tips på bra musik program?


Ämnesstartare

Är det någon som känner till ett bra musik program med bra kommunikation med mp3 spelare gärna med funktioner som bygga/ändra spellistor osv.

Angående mp3 spelaren har jag ingen aning om vad det är för fabrikat eller märke då den inte har några som helst markeringar eller logotyper på sig. det ända jag vet är att det är en touch mp3 med inbyggt 16gb minne digitalkamera mick och högtalare och klarar micro sd kort


   
Citera

Öh... You gonna have to give us more than that sonny.


   
SvaraCitera

Eller vänta? Du har snott den eller hur? [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Eller vänta? Du har snott den eller hur? [tired]

nix köpte den på ebay tillverkas i kina


   
SvaraCitera

disaster:

nix köpte den på ebay tillverkas i kina

Såpass... Funkar det inte att bygga upp listor via att skapa mappar i den i utforskaren?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Såpass... Funkar det inte att bygga upp listor via att skapa mappar i den i utforskaren?

det går att lägga in låtar i mappar via utforskaren. har dock inte försökt med att göra playlistes där igenom visste inte ens att det gick att göra


   
SvaraCitera

disaster:

det går att lägga in låtar i mappar via utforskaren. har dock inte försökt med att göra playlistes där igenom visste inte ens att det gick att göra

Funkade att göra så på en mp3-spelare jag hade... Har du prövat windows media player, itunes och winamp?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Funkade att göra så på en mp3-spelare jag hade... Har du prövat windows media player, itunes och winamp?

får ta och kolla med utfoskan.
Fungerar inte itunes enbart med Apples produkter?
winamp har jag provat är inte nöjd med uppbyggnaden kring exsterna enheter.
windows media player har almänt kassa funktioner och uppbyggnad så har inte provat det heller


   
SvaraCitera

disaster:

Fungerar inte itunes enbart med Apples produkter?
winamp har jag provat är inte nöjd med uppbyggnaden kring exsterna enheter.
windows media player har almänt kassa funktioner och uppbyggnad så har inte provat det heller

Jo, men man kan bygga upp spellistor och sedan exportera median till externa enheter. Borde funka i alla fall. Kolla upp vad din mp3-spelare kör med för system, borde stå någonstans.


   
SvaraCitera