Aviseringar
Rensa alla

Tips på bra tv-serier?


rome.

den.fete:
världens bäst serie genom tiderna är game of thrones. men endast smarta människor förstår den. snart dags för säsong 4.

varenda jävla kioskmongo kollar ju på den. jag finner den helt ointressant.


   
SvaraCitera

player one:
rome.
varenda jävla kioskmongo kollar ju på den. jag finner den helt ointressant.

men dom förstår den inte. dom kollar endast för det höga betyget på imdb. muppar.

rome är bra. har du sett spartacus?


   
SvaraCitera

den.fete:

men dom förstår den inte. dom kallar endast för det höga betyget på imdb. muppar.

rome är bra. har du sett spartacus?

har sett spartacus. den är okej. inte alls i klass med rome, dock.

jag har beskrivit game of thrones som en dramatisering av successionsordningen vid tidigare tillfälle. lite så är det, fast sämre, för en dramatisering av successionsordningen hade i alla fall haft humorvärde.


   
SvaraCitera

den.fete:
världens bäst serie genom tiderna är game of thrones. men endast smarta människor förstår den. snart dags för säsong 4.

Game of thrones 4 säsongen en action scen, jag kan jämnföra twiligt med game of throne mycket drama mellan dom olika karaktärerna, ingen action 

Spartacus och Merlin är dom nästa serierna genom tiderna


   
SvaraCitera

Black-Power:

Game of thrones 4 säsongen en action scen, jag kan jämnföra twiligt med game of throne mycket drama mellan dom olika karaktärerna, ingen action 

Spartacus och Merlin är dom nästa serierna genom tiderna

action är inte det viktigaste. och det kommer vara långt mer än 1 action scen.

merlin är för barn.

crixus!


   
SvaraCitera

den.fete:

action är inte det viktigaste. och det kommer vara långt mer än 1 action scen.

merlin är för barn.

crixus!

Merlin nej, bästa serien, ganska höga betyg överallt ändå sen är det ju smaksak, 

Action är det absolut viktigaste, game of thrones är sömnpiller, men jag håller med dig det är realistiskt, jag kan se varför småvuxna som är obekväma i sig själv och inte kan stå för det man egentligen gillar och vara sig själv, gillar den! 

Crixus var en bra karaktär, han var bra i slutet av 1:an och hela 2:an, 3:an sålde han ut och blev tråkig


   
SvaraCitera

Hej,  behöver hjälp med att hitta en ny serie att titta på , helst spännande , romantisk ,drama eller rolig "komedi" ungdom tjej. Har sett ganska många serier så!!! HJÄLP!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera

The Shannara Chronicles började igår.


   
SvaraCitera

emiliaann: Hej,  behöver hjälp med att hitta en ny serie att titta på , helst spännande , romantisk ,drama eller rolig "komedi" ungdom tjej. Har sett ganska många serier så!!! HJÄLP!!!!!!!!!!!

Teen Wolf?


   
SvaraCitera