Aviseringar
Rensa alla

Tips på bra viktökningspulver


Ämnesstartare

Behöver tips på något bra viktökningspulver för en kille som är lång och smal och som behöver muskler. Någon som kan rekommendera något?


   
Citera

Hemlight:

Träna -.-

Fail....
Du tror inte han fattar att han måste träna? Den här snubben verkar ju till och med fatta att man måste äta!

Till TS: Kör på vanlig gainer. Fungerar för dem flesta! [smile]


   
SvaraCitera

tyckte de stod vitlökspulver.. Lite fail på mig


   
SvaraCitera

Ska du deffa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kör med gainer pro, funkar ganska bra [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hemlight:

Ska du deffa?

Deffa? Alltså pulver utan träning? Nä, jag styrketränar med hantlar ibland, men vill gärna ha något tillskott också.


   
SvaraCitera
oktan

Köp en säck betongpulver mix, sleva idej, drick vatten, hoppa runt en stund, 20kilo extra, klart!


   
SvaraCitera

Ät mer MAT för fan.

Om du ändå insisterar på att få i dig mer energi från just gainer tycker jag du kan köpa maltodextrin för sig. Det blir mycket billigare och du kan själv blanda i det i din proteinshake för att få dom mängder protein och kolhydrater du vill i varje portion. Men det är ju knappast några mirakelcarbs.

Tomtefar:

Den här snubben verkar ju till och med fatta att man måste äta!

Det är ju precis vad han inte verkar fatta. [confused]

Pure_Uncut:

tyckte de stod vitlökspulver.. Lite fail på mig

Läste samma sak. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hönzgoggel:

Det är ju precis vad han inte verkar fatta. [confused]

Jag äter tills jag blir mätt plus lite till. Jag fattar att jag ska äta, och jag äter så mycket jag kan.


   
SvaraCitera

Pluppe:

Deffa? Alltså pulver utan träning? Nä, jag styrketränar med hantlar ibland, men vill gärna ha något tillskott också.

Nej. Att du ligger i kalorieunderskott så att du förbränner bort underhudsfettet. Det ger mer synliga muskler, dock så förlorar du muskelmassa.

Att bara tränar med hantlar är inge bra. Efter ett tag så kommer din kropp se mongo ut -.-


   
SvaraCitera

Pluppe:

Nä, jag styrketränar med hantlar ibland, men vill gärna ha något tillskott också.

hönzgoggel:

Ät mer MAT för fan.

verkar rätt värdelöst att stoppa i sig pulver och skit när man knappt tränar....


   
SvaraCitera

Pluppe:

Jag äter tills jag blir mätt plus lite till. Jag fattar att jag ska äta, och jag äter så mycket jag kan.

Ät mer. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

verkar rätt värdelöst att stoppa i sig pulver och skit när man knappt tränar....

Fattar inte hur ni kan tro att ni vet exakt hur mycket jag äter och tränar...


   
SvaraCitera

hönzgoggel:

Det är ju precis vad han inte verkar fatta.

Om han är som jag räcker det inte med att äta, man måste ta tillskott pga att förbränningen är för hög.


   
SvaraCitera

Tomtefar:

Om han är som jag räcker det inte med att äta, man måste ta tillskott pga att förbränningen är för hög.

Okej, vad har du för sjukdom/diagnos då? Lögnare? [y]


   
SvaraCitera