Aviseringar
Rensa alla

Tips på feelgood-spel till mac


Ämnesstartare

Jag skulle vilja ha tips på något bra feelgood-spel som jag
kan köpa till mac.
Vill ha en saftigare fritid på kvällarna.

Tycker om spel såsom dungeon siege osv.

Puss


   
Citera
Ämnesetiketter

Kolla om machinarium funkar på mac. Det är världens sötaste och bästa spel. Köp det online och stödj skaparna, det är verkligen värt typ 100 spänn (som det kostade när jag köpte det). [smile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Kolla om machinarium funkar på mac. Det är världens sötaste och bästa spel. Köp det online och stödj skaparna, det är verkligen värt typ 100 spänn (som det kostade när jag köpte det). [smile][love]

Men vill helst inte betala, är en fattig student. Finns det inget sätt at spela det gratis på? [cute]


   
SvaraCitera

Du, det finns faktiskt inga spel till Mac det vet väl alla din noob.

Vad är ett feel good-spel och på vilket sätt är Dungeon Siege ett sådant? [confused]


   
SvaraCitera

Dungeon siege kan klassas som mycket, men feel good?


   
SvaraCitera

stereo total:

fattig student

Trams! Jag var student i många år och levde på samma bidrag+lån som alla andra, och jag hade alltid råd med det jag ville ha, t.ex en MacBook Pro. Och de är ju som alla vet oskäligt dyra!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sterd:

Vad är ett feel good-spel och på vilket sätt är Dungeon Siege ett sådant? [confused]

Budolicious:

Dungeon siege kan klassas som mycket, men feel good?

Alltså, vill ha ett roligt spel. Skrev bara feelgood.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sterd:

Trams! Jag var student i många år och levde på samma bidrag+lån som alla andra, och jag hade alltid råd med det jag ville ha, t.ex en MacBook Pro. Och de är ju som alla vet oskäligt dyra!!!!

Har fått min mac från skolan [no-no]


   
SvaraCitera

stereo total:

Alltså, vill ha ett roligt spel.

Aha. Vad gillar du för genrer? Säg att du gillar lätt episka mys-point-n-click-äventyr. Myspys.

stereo total:

Har fått min mac från skolan

[crazy] Poängen med allt jag skrev är att man har råd med saker fastän man är student.


   
SvaraCitera

Age of empires! [cool]

Dold text: Är nu färdig med rummet. [cool] Det kommer bli fett.


   
SvaraCitera

stereo total:

Men vill helst inte betala, är en fattig student. Finns det inget sätt at spela det gratis på? [cute]

Finns/fanns demo på sidan. [blush] Men var för kort. [blush] Annars så kan du på egen risk söka om det finns att olagligt ladda ner någonstans. Bara du lovar att köpa det när du är rik och har jobb!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sterd:

Aha. Vad gillar du för genrer? Säg att du gillar lätt episka mys-point-n-click-äventyr. Myspys.

Gillar att döda saker och lösa gåtor.

Sterd:

[crazy] Poängen med allt jag skrev är att man har råd med saker fastän man är student.

Jojo. Men har redan andra stora utgifter.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Finns/fanns demo på sidan. [blush] Men var för kort. [blush] Annars så kan du på egen risk söka om det finns att olagligt ladda ner någonstans. Bara du lovar att köpa det när du är rik och har jobb!

Du har mitt ord, Vargis!

Macktorsken:

Age of empires! [cool]

Alltså funderar på det. Men tycker typ bara att det är roligt så länge man plockar bär och dödar lejon [crazy]

Macktorsken:

xt: Är nu färdig med rummet. [cool] Det kommer bli fett.

Yeah, ta med imorgon, vill se.


   
SvaraCitera

stereo total:

Gillar att döda saker och lösa gåtor.

Döda saker. Som i FPS? Då finns det ju oändligt med spel. Bara att börja beta av. Börja med det bästa genom alla tider och universum: Half-life, och ta dig sedan neråt.

Lösa gåtor... som i mysiga point-n-click? [bigsmile] Folk säger Monkey Island, jag säger The Dig.
Myst-spelen. Bra tidsfördriv. Fast kanske mer pussel än gåtor... Och vet inte om de finns som Universal Binary.


   
SvaraCitera