Aviseringar
Rensa alla

Tips på finare dunjacka!


Ämnesstartare

Tjena!
Jag tänkte köpa en ny dunjacka till hösten. Har bra budget men vill ändå inte lägga allt för mycket (säg max 4-5k). 
Vilka märken är bra (mer överklassiga)? 
Peak performance, mc kinley, Nike, the North face? Andra förslag som säljs i vanliga butiker (handlar ej online)? 

Har bytt till en ”finare” skola men har inte så bra koll på vad det är för kläder som gäller. 


   
Citera
Ämnesetiketter

Ta en titt på Stadium i så fall du kan köpa nåt både sportigt och stiligtGlatt skålande


   
SvaraCitera

Custom-little-bird-Mascot-Costume-Hallow


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men kan jag köpa en peak performance eller är det alldeles för ”billigt”???? Söker seriösa svar.


   
SvaraCitera

JD sports


   
SvaraCitera

"Har bytt till en ”finare” skola men har inte så bra koll på vad det är för kläder som gäller" Fan va sorgligt.


   
SvaraCitera

Köpte en HELLY HANSEN dunjacka i höstas på Stadium (fysisk butik) och jag blev supernöjd. Norrmännen vet hur man ska konstruera en superbra jacka som står emot både vind och kyla. Tumme upp


   
SvaraCitera

blackan4ever:
Tjena!
Jag tänkte köpa en ny dunjacka till hösten. Har bra budget men vill ändå inte lägga allt för mycket (säg max 4-5k). 
Vilka märken är bra (mer överklassiga)? 
Peak performance, mc kinley, Nike, the North face? Andra förslag som säljs i vanliga butiker (handlar ej online)? 

Har bytt till en ”finare” skola men har inte så bra koll på vad det är för kläder som gäller. 

Btw vad spelar märkesplagg för roll? Vill du bara imponera på andra i din "fina" skola?


   
SvaraCitera

Malonexd:

Btw vad spelar märkesplagg för roll? Vill du bara imponera på andra i din "fina" skola?

Ja det är rätt sad tbh när dagisbarn spenderar såna pengar på något så himla obetydligt som en jacka.


   
SvaraCitera

Maymay:
"Har bytt till en ”finare” skola men har inte så bra koll på vad det är för kläder som gäller" Fan va sorgligt.

Malonexd:

Btw vad spelar märkesplagg för roll? Vill du bara imponera på andra i din "fina" skola?

Maymay:

Ja det är rätt sad tbh när dagisbarn spenderar såna pengar på något så himla obetydligt som en jacka.

Jag instämmer


   
SvaraCitera

Supreme släpper snart en snygg dunjacka, men aa lycka till lel


   
SvaraCitera

"finare skola" vadå kör alla ferrari och lambo?


   
SvaraCitera