Aviseringar
Rensa alla

Tips på häftiga...


Ämnesstartare

Tjena nu är det så att jag vill ha lite tips på vad jag kan göra gulligt och skicka till flickvännen som visar att jag verkligen älskar henne, alltså göra något och sen fota det. Men kommer inte på något häftigt, kanske något med henne namn eller nåt


   
Citera
Ämnesetiketter
time
 time

Om du har en systemkamera kan du leka med slutartiden och skriva hennes namn med en tändare i luften, så blir det eldtext typ. Gjorde det till min pojkvän när jag var ca 15.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack så mycket 😀 rikigt bra idé


   
SvaraCitera

Jag hade nog tagit det som ett hot..


   
SvaraCitera

eller jaha ni är tlsm då är det väl en annan grej men ah, lite tråkigt kanske. 


   
SvaraCitera

gör ett pärlarmband med hennes namn på eller rista in era namn och ett hjärta på någon bänk lr ngt


   
SvaraCitera

isola: lite tråkigt kanske

isola: rista in era namn och ett hjärta på någon bänk lr ngt

HahahMycket glad


   
SvaraCitera

aristoteles:

HahahMycket glad

det är ju bestående!


   
SvaraCitera

"här, ditt namn..." mm tack vet vad jag heter vill ha ett chärleksbevis inte få veta vad jag heter


   
SvaraCitera

tatuera in hennes namn på bröstet. 


   
SvaraCitera

är du under 18 kan du göra tatuering själv med stick and poke-metoden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
gör ett pärlarmband med hennes namn på eller rista in era namn och ett hjärta på någon bänk lr ngt

Tack


   
SvaraCitera
mwo
 mwo

Dricker hon mycket kaffe eller te så kan du måla en kaffekopp eller tekopp och skriva något gulligt. 


   
SvaraCitera
Kudhos

Åk hem till henne mitt i natten och skriv "jag älskar dig förevigt" i lammblod över huset. 10/10 

eller typ, skapa/köp något som du sett att hon gillar men inte berättat. Tjejer diggar när de får en present som inte är uppenbar.


   
SvaraCitera