Aviseringar
Rensa alla

Tips på hur man bränner fettet


Ämnesstartare

Tjena!

Hade en ganska vältränad kropps tills jag skadade knät och fick lägga av. Nu har det gått 2 år jag och har nu blivit jävligt lat och fet. Jag är en jäkligt lat människa så jag undrade nu, hur bränner jag mitt fett så fort som möjligt så "roligt" som möjligt ?

Hatar att kubba runt och jag är för ung för att träna i något gym.
Är jag tvungen att jogga eller finns det något roligare sätt? Vill inte känna mig fet varje gång jag stor i McDonalds kön [cry]

tack!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

mitt tips är att jogga runt lite, men om du inte vill det så vet jag inte. du kan ju alltid beställa hem en såndär ab-grej från tv-shop och se om det funkar, enligt reklamen gör det ju det [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingetnamn123:

Hatar att kubba runt och jag är för ung för att träna i något gym.

Badminton är jättebra för att förbränna fett ;> Roddmaskin funkar också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kanske kan gå snabbare och längre promenader? cykla kanske?

Och om du nu är överviktig kanske du ska tänka på vad du äter, om du nu vill gå ned alltså... under förutsättning att du inte tränar så jättehårt.
Om du nu bestämmer dig för att cykla, sporta, springa eller vad det nu må vara så tycker jag att man inte behöver tänka så jättemycket på maten. Men om du bara tänker gå snabba promenader och liknande så tycker jag att du ska tänka mer på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Link:

Och om du nu är överviktig kanske du ska tänka på vad du äter, om du nu vill gå ned alltså.

Nej, är inte överviktig men börjar blir tjock (är inte tjock ÄN).

Men är maten nått jag borde tänka på? Äter ganska mycket [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingetnamn123:

Nej, är inte överviktig men börjar blir tjock (är inte tjock ÄN).

Men är maten nått jag borde tänka på? Äter ganska mycket

Alltså, äter du väldigt mycket fet- eller/och en massa sötsaker och du inte orkar lägga ned tid på att träna mycket/hårt som att springa, sporta osv, så tycker jag nog kanske det.

Jag kan lite om det här, men inte så jättemycket, så du kanske ska snacka med någon som har lite mer koll när det gäller det här.

Jag ändrade mitt förra inlägg lite om du inte såg det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingetnamn123:

Tips på hur man bränner fettet

DANSMATTA


   
SvaraCitera

Energi in, energi ut.

Den beräkningen är tillräckligt lätt.

Sporter, thaiboxning är förbrännande.

Ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet ni om det finns några boxningskurser eller liknande som man kan börja på under sommarn? Asså att dom endast håller på under sommaren.


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

du kan ju alltid beställa hem en såndär ab-grej från tv-shop och se om det funkar, enligt reklamen gör det ju det

/facepalm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fräs bort det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rapid:

/facepalm

real shit [bigsmile][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

osyhyvel; hyvla bort celluliterna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bollsport?


   
SvaraCitera

Spring MINST tre gånger i veckan. Ha ungefär 3-5 olika sträckor som är olika långa och ta tid på alla med mål att förbättra tiden givetvis! Sedan på sommaren när du har tråkigt kan du ge dig ut 2 ggr dagen de dagarna du springer. Glömm inte att slänga in en eller två vilodagar då du tränar lite lätt eller inte tränar alls. Plus skippa skräpmaten mellan varven.


   
SvaraCitera