Aviseringar
Rensa alla

Tips på hur man visar killar


angel_dead:

det var ju det som var frågan! hur fan gör man?

men herregud,taffsa på honom,ge honom komplimanger,säg att du tycker om honom,så svårt är d inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dra ner jeansen, dra upp toppen..skrick FUC ME BABY ! Då vet de att du gillar de !


   
SvaraCitera

säg att du vill bära killens barn, sånt faller killar för [cute]


   
SvaraCitera

angel_dead:

Har lite svårt det där med killar.

Så då till frågan
Hur i helvete visar man för någon att man gillar den?

Man kan skriva söta sms, visa att man vill umgås med personen genom att fråga om han vill hitta på saker med dig..

Är det smart att inte höra av sig så mycket? (blir man typ mer intressant då?)

Jag tror ingen vill ha en tjej som inte verkar ha ett eget liv. Var självständig fast visa ändå att du bryr dig.

Hur får man honom att gilla en och respektera en?

Lär känna honom innan du ger oralsex? [rolleyes]

Ser killar det som coolt med tjejer som sätter gränser och inte gör det dom vill att dom ska göra. Utan typ starka (psykiskt) och självständiga tjejer?

Jag tror det har mycket att göra med hur mogen killen är. Men i slutet är det nog hållbarast att vara en stark egen person. Men var inte för hård, släpp honom in på livet men på dina egna villkor! Om en kille lätt får dig i säng på andra dejten tycker han nog itne att du är speciellt intressant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jadu, alla killar är ju olika men det finns ju standardgrejor som man kan prova.

1. Söta sms/meddelanden på msn.. You get my point?
2. Säg det rakt ut och sen kan du, om du vågar, försöka kyssa killen eller så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fixxxer:

1. Söta sms/meddelanden på msn

om man gör det då? hur fan vet man då att den andra gillar en tillbaka?


   
SvaraCitera

angel_dead:

Har lite svårt det där med killar. Vet inte riktigt hur man visar att man gillar dom och får dom att gilla mig också.

Skratta lite överdrivet, "glo" på dem och försök att hela tiden prata och var liksom "glad"! Ta kontakt, fast inte för mkt, då är det bara jobbigt för killen.

Men e man för slampig blir man bara utnyttjad :/


   
SvaraCitera

Jag skulle svara på sms och börja skriva sms om jag gillade en tjej.
Skulle jag inte vara intresserad skulle ja bara svara på sms, men inte skicka flera sms om inte hon skickat först.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera