Aviseringar
Rensa alla

tips på hur postorderhoran ska nästla sig in i sin nya klass


Ämnesstartare

hon är varken lika sminkad eller välklädd som övriga flickor i klassen (dvs ser ej ut som en modebloggare/trendföljare). Tjejerna verkar vara typiskt tjejiga "NÄMEN GUH SA HAN SÅ", och killarna verkar chill. dock känns det lite jobbigt för mig att slå mig in där då det är ganska starka grupperingar i klassen. tjejer för sig och killar för sig.

HUR SKA JAG GÖRA.


   
Citera

go with the boys, de tjänar nog mer pengar sen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en fråga på nästan samma ämne: Vad har man på sig på idrotten? Antar att tjejer som är stört måna om sitt utseende inte har en sladdrig urtvättad t-shirt och skitstora joggingbyxor. Jag vet ju inte, har inte haft idrott på över ett år. Hänger inte med i svängarna, börjar bli till åren.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

allaälskarbaiz:

go with the boys, de tjänar nog mer pengar sen!

detta var relevant hur
tror jag kommer tjäna mest pengar sen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var pratglad och intressera dig för folk.
Det kan gömma sig riktigt bra människor bakom de där modebloggsfasaderna dessutom, så misströsta icke.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

Vad har man på sig på idrotten?

Det som är bekvämt att sporta i kanske. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varning för älg:

Var pratglad och intressera dig för folk.

har försökt detta, är hemskt svårt. Hittar inga liknande intressen, och de pratar mest om sina kompisar som jag inte har en ANING om vilka de är.

varning för älg:

Det kan gömma sig riktigt bra människor bakom de där modebloggsfasaderna dessutom, så misströsta icke.

det tror jag säkert! Hoppas jag kan bli lite bättre vän med en av dem genom ett gemensamt fritidsintresse, men återstår att se.

Hela klassen verkar vara sjukt artig, och jag kan ännu inte se om de bara är artiga eller om de faktiskt är jättesnälla. Har en grupp om tre tjejer som först var snälla men dagen därpå valde platser med 3 bänkar/sittplatser hela dagen igenom. Ska jag ställa dem mot väggen och fråga om de inte vill umgås med mig eller ska jag ta deras placeringsval som ett tillräckligt tydligt tecken?


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

detta var relevant hur

inte alls om

Postorderhoran:

jag kommer tjäna mest pengar sen

stämmer.

Kör ditt race, häng med de du trivs med. Eller, ta den lätta vägen och häng med det gäng som ger dig minst besvär. Vet inte vad som är bäst. [sad]


   
SvaraCitera
zIGGE

Postorderhoran:

placeringsval som ett tillräckligt tydligt tecken?

skulle gjort det för att jävlas och hetta upp [badgrin]

din klass låter tråkig och seg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

har försökt detta, är hemskt svårt.

Vet :/
Bara att fortsätta.
Om det känns värt.

Postorderhoran:

Hittar inga liknande intressen, och de pratar mest om sina kompisar som jag inte har en ANING om vilka de är.

Mh man får verkligen slå sig in. Fråga och låtsas att det är spännande. Förr eller senare blir det förhoppningsvis det också. När man är inne i det.

Postorderhoran:

Ska jag ställa dem mot väggen och fråga om de inte vill umgås med mig eller ska jag ta deras placeringsval som ett tillräckligt tydligt tecken?

De kanske inte tänkte sig för.
Testa att föreslå att ni sitter bredvid varandra, eller säg att du gärna umgås med dem då du inte känner någon.
Var ärlig och ödmjuk bara.
Dissar de dig ändå är de bitches och bör brinna (ok skoja, men då är de inget att ha)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

allaälskarbaiz:

Kör ditt race, häng med de du trivs med. Eller, ta den lätta vägen och häng med det gäng som ger dig minst besvär. Vet inte vad som är bäst. [sad]

fast jag trivs inte ritkigt i någon grupp. det skulle va mest smooth för mig att va själv men det är ju inte jättesunt. den gruppen jag trodde att jag skulle trivas bäst med vände ju mig ryggen mer eller mindre (och jag är säker på att det inte var en slump, varje gång de valde platserr med 3 stolar vände sig minst en om och tittade på mig.

Känns som om jag på ett sätt vill säga att fattar ni inte att det är svårt att lämna allt hemma och bara komma hit till er jävla töntiga klass som HAR POTENTIAL men inte bli insläppt nånstans?!

Och jag vet att det är tidigt att döma ut klassen efter bara en vecka, men just precis nu känns det rätt så hopplöst. Försöker peppa mig till en energinivå högre än vad människokroppen är kapabel till och sen på måndag gå dit och own the school.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varning för älg:

Testa att föreslå att ni sitter bredvid varandra, eller säg att du gärna umgås med dem då du inte känner någon.

dagen innan frågade jag dem, och satt med dem på typ varje lektion, utom första. när de knappt ens hälsar dagen därpå känns det verkligen konstigt :S


   
SvaraCitera
zIGGE

Postorderhoran:

när de knappt ens hälsar dagen därpå känns det verkligen konstigt :S

you get what you deserve [mad]


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

fast jag trivs inte ritkigt i någon grupp.

Oki har inga fler tips, hoppade av gymnasiet SÅATTE...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

dagen innan frågade jag dem, och satt med dem på typ varje lektion, utom första. när de knappt ens hälsar dagen därpå känns det verkligen konstigt :S

Aha
Inte så trevligt kanske, nej.
Men som sagt, vänta och se. Våga prata och vara aktiv på lektionerna.
De måste få se att du inte är så farlig mest.
Tror jag.


   
SvaraCitera