Aviseringar
Rensa alla

Tips på jacka till kille


Ämnesstartare

Jag är en kille på 17 år som ska köpa en jack. jag har hittat en jacka som jag gillar men undrar vad ni tycker, ifall ni inte gillar den kan ni gärna komma med andra förslag.
http://jackjones.se/jack-jones/outerwear/jjprcody-wool-jacket/12092211,sv_SE,pd.html?dwvar_12092211_colorPattern=12092211_DarkNavy_459009#lcgid=jj-j-shop-highlights-bestsellers


   
Citera

Klä dig bekvämt


   
SvaraCitera

Gå efter din egna åsikt. Om du gillar den, vad är problemet?


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

S3ON:

han kommer se ut som en gubbe i de där :ssss

han kommer vara snygg i de där* 


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

S3ON:

han kommer se ut som en gubbe i de där :ssss

Speciellt i den sista...


   
SvaraCitera
penja

tror du kan hitta liknande fast billigare. den där var onödigt dyr. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag får en rabatt på den så den kostar under 1000-lappen, och tror ni att jackan jag länkade är för "snobbig"?


   
SvaraCitera

Danielll:
Jag får en rabatt på den så den kostar under 1000-lappen, och tror ni att jackan jag länkade är för "snobbig"?

nej nej jag älskade den :3


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
reben

snygg men köp inte ull


   
SvaraCitera

Jag "ångrar" att jag inte handlade en jacka i somras. Det var det bästa plagget i bemärkelse till utseende samt bekvämlighet och funktion. Tyvärr så var den väldigt kostsam. Jag avböjde tillslut, även om butiksägaren vädjade prissänkning.

Beträffande din länkade jacka så ser jag att det är du som ska fatta tycke och beslut. Om du gillar den så handla den, om pengarna tillåter. Jämför dock "valuta för pengarna"


   
SvaraCitera

den duger säkert... men du kan ju alltid fynda en liknande för en billigare peng


   
SvaraCitera