Aviseringar
Rensa alla

Tips på jobb


Ämnesstartare

Hejsan!
Undrar bara om någon har tips eller förslag på hur en 14 årig kille kan tjäna pengar.
Han vill som sagt tjäna mycket pengar och är mycket mcyket jobbvillig.
Han vill ha tips och förslag på hur man t.ex kan tjäna pengar genom att göra saker (producera) hemma.
Eller göra saker i området som han kan tjäna pengar på eftersom att han bor ute på landet.
Han har länge velat jobbat inom innesäljning/teleförsäljning men vet ej vilka företag som man kan kontakta. Kom gärna med förslag! 🙂
skulle vara oerhört tacksam med ett svar 🙂


   
Citera

ten6:

velat jobbat inom innesäljning/teleförsäljning

[tard]

och reklamutdelning är ingen idé pga landet. jag vet inte. tjänster antar jag. tjänster... [wink]


   
SvaraCitera

ten6:

Han har länge velat jobbat inom innesäljning/teleförsäljning

Jag tror man måste vara över 18 då.

Det är svårt om man bor ute på landet bland lite folk att hitta jobb, men försök gå runt till dom ställena som finns och fråga om du kan få jobb annars skulle jag kunna tänka mig att det finns familjer som vill ha hjälp med trädgårdar och husdjur osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beliebes:

Jag tror man måste vara över 18 då.Det är svårt om man bor ute på landet bland lite folk att hitta jobb, men försök gå runt till dom ställena som finns och fråga om du kan få jobb annars skulle jag kunna tänka mig att det finns familjer som vill ha hjälp med trädgårdar och husdjur osv.

Jaa, det är ju det med landet.

Tack för upplysningarna iaf.
Ska nog se efter med familjen [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

och reklamutdelning är ingen idé pga landet. jag vet inte. tjänster antar jag. tjänster...

Vad menas med tjänster? [crazy]


   
SvaraCitera

Kolla om kompisars föräldrar har någon firma eller nåt


   
SvaraCitera

Svårt att fixa bra jobb i din ålder. Du får väl annonsera där du bor eller kolla med folk du känner om extrajobb [smile]


   
SvaraCitera

ten6:

Vad menas med tjänster? [crazy]

Finns säkert många gamla gubbar som skulle vara sugna på ett pojkarsle.


   
SvaraCitera

ten6:

skulle vara oerhört tacksam med ett svar 🙂

http://hinnerdu.se/sv-se/


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum AKTUELLT/Övriga aktuella nyheter och händelser


   
SvaraCitera