Aviseringar
Rensa alla

Tips på kärleksböcker?!


Ämnesstartare

Känner att jag behöver bunkra upp med mängder av kärleksromaner till den mörka hösten, någon som har tips på någon bok till den övre tonåren?

Jag har tidigare läst böcker så som Katharina Von Bredows syskonkärlek och dom. Filmer så som Dear John och The Notebook tycker jag också är otroligt fina och det är liknande böcker jag är ute efter!

Snälla, tips? [smile]


   
Citera
Vippen

Vad fint att du skriver med fetstil. [y]


   
SvaraCitera

om du gillar att läsa på engelska rekommenderar jag alla sarah dessens böcker. Grymma!

kan hända att de finns översatta men har ingen aning


   
SvaraCitera

"Ung bög och jävligt kär" av Peter nånting... Kan jag rekommendera:-) jätte fin bok. Annars är ju Emma granholm bra oxå^^


   
SvaraCitera

Fingerprints:

om du gillar att läsa på engelska rekommenderar jag alla sarah dessens böcker. Grymma!kan hända att de finns översatta men har ingen aning

Känner igen namnet... Vilka böcker har hon skrivit?


   
SvaraCitera

cuzIcan:

Känner igen namnet... Vilka böcker har hon skrivit?

inga som är kända i sverige men "the truth about forever" "this lullaby "just listen"


   
SvaraCitera

Sophie kinsella e bra också:-) eller jag har bara läst kärlek och köksbesvär men gillade den^^


   
SvaraCitera

Pamela; or, Virtue Rewarded av Samuel Richardson.

Har ej läst den men det verkar varit kontroversiell på 1740-telat.


   
SvaraCitera

Fingerprints:

inga som är kända i sverige men "the truth about forever" "this lullaby "just listen"

Aha, tror inte jag läst nån av dem kollade in hennes hemsida har för mig att jag har läst lock and key men är inte helt hundra att de va just den:-P


   
SvaraCitera

harlequin????


   
SvaraCitera

BORTA MED (fucking) VINDEN!!!!!!!!!!!111111
bästa kärlekshistorien som någonsin skapats.


   
SvaraCitera

isola:

harlequin????

Det är ju tantsnusk, ej kärlek [blush]


   
SvaraCitera

Nintendo:

et är ju tantsnusk, ej kärlek [blush]

de blir väl kära ibland [no-no]
(men det är ju inte därför man läser dem iof)[blush]


   
SvaraCitera

rebeca:

BORTA MED (fucking) VINDEN!!!!!!!!!!!111111
bästa kärlekshistorien som någonsin skapats.

aw ja. fick se den hemma alldeles för tidigt. återskapade scenen där hon gömde sig i vagnen med bebin på dagis med hjälp av ett utebord och min docka.


   
SvaraCitera

Den unge Werthers lidanden


   
SvaraCitera