Aviseringar
Rensa alla

tips på komplimanger till tjejer!


Något spontant och uppriktigt. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttsoppa:

Om ni har nått bra tips på lager så delge det [smile]

Ta reda på vilka egenskaper, ideal osv. hon tycker mest om och ge henne sen komplimanger om den/dom grejjerna. Fast en oärlig ''komplimang'' klassar jag inte som en komplimang och om hon inte suger åt sig dina ord som en tvättsvamp, så kommer hon kanske att upptäcka att du egentligen bara fjäskar. Då kan hon bli skeptisk osv. i framtiden.

Därför är det bäst och coolast att ge komplimanger om sånt som personen strävar efter att vara. Det får henne antingen att sträva efter det mer och gilla dig mer, eller så gillar hon dig mer om hon redan har uppnått vad det nu är hon strävade efter. Om hon har uppnått det är det upp till henne och/eller dig, så oroa dig inte för att inte tycka att hon har gjort det, om hon tycker det så har hon det enligt henne och då går det bra enligt henne också. Ungefär samma sak gäller när bara du tycker det (har en känsla av att ingen kommer fatta det där).

Var alltid ärlig med dina komplimanger så kommer personen uppskatta dom mycket mer än halvtomma ord, det är självklart men folk glömmer bort sånt.

Det är iaf. vad jag tycker [smile]


   
SvaraCitera

Varför får denna tråd mig att tänka på denna låt?[rolleyes]


   
SvaraCitera

kaninkudde:

Javisstja! Säg att hon luktar gott!

Hihihi sa för ett tag sen till en tjej jag myste med att hon luktade cigarettrök [bigsmile]
Men det gick hem iallafall så varför inte pröva det nån gång? [wink]
[bigsmile]


   
SvaraCitera

köttsoppa:

Skulle vara tacksam om ni killar och tjejer kan ge tips på komplimanger man ge åt tjejer! [rolleyes]
Om ni har nått bra tips på lager så delge det [smile]

Är det inte spontant så är det väl ingen mening med det? Man skall väl för tusan mena det man säger..... [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

salem1:

Det är iaf. vad jag tycker

Fick ut det jag ville av tråden efter att jag läst svaret salem1 gav.


   
SvaraCitera

säg typ vad snygg du e utan smink

det gillas nog och får henne att känna sig glad o avslappnad


   
SvaraCitera

schyssta rattar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

säg typ vad snygg du e utan smink

det gillas nog och får henne att känna sig glad o avslappnad

FAN att jag inte sa det när jag väl hade läget huhu


   
SvaraCitera

"Fan vilken hora du är"
Funkar alltid på mig. [party]


   
SvaraCitera

kachin:

snygga skor! gjort dem själv? [smile]

Haha, den e skön!

Ger inte tjejer komplimanger helst. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjejer ska inte ha något gratis, dom kan få för sig att dom är lika värda som oss män isåfall. Men visst är fittans makt stark över den lilla snoppen, speciellt när man är ung.


   
SvaraCitera

Hell_man:

schyssta rattar

ja men precis. där har du d vinnande konceptet[party]


   
SvaraCitera

addictive:

ja men precis. där har du d vinnande konceptet[party]

haha ja precis, det är ju sånt tjejer vill höra? precis som killar vill höra "vad stora muskler du har" lr liknande. haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men snälla barn, en komplimang för något yttre är lika mycket värd som era liv vs ett paket nudlar i Somalia.


   
SvaraCitera