Aviseringar
Rensa alla

Tips på mascaror?


Ämnesstartare

Jag har problem med att hitta en passande mascara för mina fransar. De är väldigt långa och raka så de har nästan ingen volym och med mina nuvarande mascaror som jag har provat blir det fortfarande ingen volym fast jag böjer upp dom. [shake]

Har ni några bra tips och knep eller vet någon bra mascara?


   
Citera

volym [shake]


   
SvaraCitera

The Colossal Volum Express [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

L'oréal Paris Double Extension Beauty Tubes

Pure love <3

Aldrig något kladd, och lätta att tvätta av. Fransarna blir (för mig) långa och separerade 😀 ASBRA


   
SvaraCitera

gnid in med en blandning av ingefära och honung. asbra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MaxFactor, Masterpiece Max [y]


   
SvaraCitera
Åtta

   
SvaraCitera

Max factor calorie mascara,dramatic look är min kärlek.en tant frågade mig om jag hade lösögonfransar för hon tyckte dom va så långa fina och fylliga O_o har inte så långa fransar annars.


   
SvaraCitera

har nån från isadora. heter någe med volume, man den är jättebra, dom blir långa och så sitter den rätt bra 🙂


   
SvaraCitera

Jag kör på lancome l'extreme, tycker den är skit bra.
Blir LÅNGA och kolsvarta, separerade och inge klump alls. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liincan:

Har ni några bra tips och knep eller vet någon bra mascara?

Dior Iconic är jättebra! Fransarna blir långa och böjda utan att man behövr ta flera lager. Ett knep är att zick-zacka när man tar på mascaran. Då böjs fransarna uppåt och mascaran kommer ända ned till fransroten 🙂


   
SvaraCitera

Jag har testat många mascaror i mitt liv men ingen slår den som nästan ingen har upptäckt. Du vet mascaran på Max factor-reklamen, det är färg i ena sidan (tex, guld) och svart i andra. Du använder endast det svarta såklart. De blir så långa och böjda, skitsnygga. Nästan lösögonfrans-effekt.

Testa den i butiken om du är osäker på om den kommer funka på dig, lovar att den är jättebra. Inga klumpar.

Den är faktiskt bättre än många dior och lancome mascaror, så i det här fallet var billigt bäst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Define-a-lash [y]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera