Aviseringar
Rensa alla

Tips på projektarbete. BRÅTTOM 🙁


Ämnesstartare

Nu är det så att jag går i tvåan och förra fredagen skulle vi ha lämnat in lappen om vårt projektarbete som ska göras i trean, men den är inte inlämnad än. Jag ska arbeta tillsammans med en annan tjej och vi har absolut INGA idéer.. fail. [cry]

Så nu hoppas jag på att få lite svar! Tipsa helst inte om saker som uppsatser och liknande. Vi är mer öppna för olika praktiska saker man kan göra.

[bigsmile]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

MM JOIN THE CLUB
FIRST OF ALL, du kanske ska berätta vlken linjee du går så att de blir enklare att hjälpa dig.

SECOND OF ALL finns det miljarder trådar på hela världens internet där du kan läsa om "projektarbete natur" eller "projektarbete förslag samhäll" osv 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var klar med mitt projektarbeta på någon vecka och fuskade ihop en loggbok, fick bara VG 🙁


   
SvaraCitera

ohYEA_:

du kanske ska berätta vlken linjee du går så att de blir enklare att hjälpa

Jag vet redan vad jag ska göra. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

FIRST OF ALL, du kanske ska berätta vlken linjee du går så att de blir enklare att hjälpa dig.

SECOND OF ALL finns det miljarder trådar på hela världens internet där du kan läsa om "projektarbete natur" eller "projektarbete förslag samhäll" osv 🙂

Jo egentligen, men för vår del spelar det inte någon roll vad vi går för program typ [crazy] Vi måste inte gå alls efter det så vi får göra vad vi vill, men vi går samhäll med ekonomisk inriktning. om vi hade varit tvungna att göra något som har med ekonomi att göra hade vi förmodligen dött...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Var klar med mitt projektarbeta på någon vecka och fuskade ihop en loggbok, fick bara VG 🙁

Det verkar vara ganska lätt att få högre än G iallafall, bara man är noggrann med loggboken. och jag är glad om jag får mer än G [smile]


   
SvaraCitera

Vet inte heller, ska vara klart om en vecka, kommer faila 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OnkelMåd:

Vet inte heller, ska vara klart om en vecka, kommer faila 🙁

Ska hela arbetet vara klart om en vecka eller ska du bara bestämma vad du ska göra nästa år? [rolleyes]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

Ska hela arbetet vara klart om en vecka eller ska du bara bestämma vad du ska göra nästa år?

Hela arbetet


   
SvaraCitera

Kortfilm
Konstfilm
Musikvideo
Skriv en bok
Hur odlar man Rudbeckior?
Bygg en lådbil
Poesisamling.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OnkelMåd:

Hela arbetet

damn, good luck [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Jag vet redan vad jag ska göra. [smile]

vaa... va ska du göra 🙁

enhimmelskdrog:

Jo egentligen, men för vår del spelar det inte någon roll vad vi går för program typ [crazy] Vi måste inte gå alls efter det så vi får göra vad vi vill, men vi går samhäll med ekonomisk inriktning. om vi hade varit tvungna att göra något som har med ekonomi att göra hade vi förmodligen dött...

mjo okej! men somsagt, söök tikker ja
jag vet typ inte själv vad jag ska göra..


   
SvaraCitera

ohYEA_:

vaa... va ska du göra 🙁

Jag ska bygga en antik stad! Från planritning till modell och ja... Om det nu räknas, men det ska jag fråga min lärare om.

Inom vad tänker du arbeta (pa:et)?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Jag ska bygga en antik stad! Från planritning till modell och ja... Om det nu räknas, men det ska jag fråga min lärare om.

Inom vad tänker du arbeta (pa:et)?

Det låter ju nice, men... ingenting jag är intresserad av.

Jag har INGEN aning :(( ..


   
SvaraCitera

ohYEA_:

Det låter ju nice, men... ingenting jag är intresserad av.

Jag har INGEN aning :(( ..

Var inte som inspiration. [blush] Gillar du att laga mat?


   
SvaraCitera