Aviseringar
Rensa alla

Tips på projektarbete. BRÅTTOM 🙁


Ämnesstartare

Sagitta:

Var inte som inspiration. [blush] Gillar du att laga mat?

HAha nej verkligen inte, suger på det


   
SvaraCitera

ohYEA_:

HAha nej verkligen inte, suger på det

Rita och måla? Göra undersökningar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Rita och måla? Göra undersökningar?

mjeah.. vet faktiskt inte, går natur.. Så vi ska göra något som har med det att göra. Vill baka in fotografi på något sätt, kanske kemi eller biologi typ.. alltså jag hari neININGEN ANING


   
SvaraCitera

Har ni inga gemensamma intressen eller något? Nån typ av musik ni båda gillar, nån sport ni sysslar med, något politisk ni är aktiva i eller gemensamma åsikter? Om ni t.ex. skriver om homoäktenskap så kan ni ju skriva ett arbete om varför det är så kontroversiellt, vilka som lobby:ar för/emot, religionens roll i det hela, etc.

Jag skriver t.ex. om anarkismen i Sverige och olika anarkistiska organisationer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God Konsument:

Har ni inga gemensamma intressen eller något? Nån typ av musik ni båda gillar, nån sport ni sysslar med, något politisk ni är aktiva i eller gemensamma åsikter? Om ni t.ex. skriver om homoäktenskap så kan ni ju skriva ett arbete

jo fast vi är inte så pepp på att skriva ett arbete, vi hatar att skriva rapporter/uppsatser och bara tanken på att behöva tänka på ett arbete ett helt skolår dödar [chocked]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

jo fast vi är inte så pepp på att skriva ett arbete, vi hatar att skriva rapporter/uppsatser och bara tanken på att behöva tänka på ett arbete ett helt skolår dödar [chocked]

Äh, så länge du väljer nåt intressant är det helt okej. [crazy] Roligare än andra ämnen där du inte ens får välja vad du själv vill skriva om ju.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God Konsument:

Äh, så länge du väljer nåt intressant är det helt okej. [crazy] Roligare än andra ämnen där du inte ens får välja vad du själv vill skriva om ju.

haha ja men liksom, en uppsats [cry]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

haha ja men liksom, en uppsats [cry]

Du dör nog inte. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God Konsument:

Du dör nog inte. 🙂

min partner in crime kanske gör [surprised] men förhoppningsvis överlever vi båda vad vi än kommer fram till att göra [cute]


   
SvaraCitera

Åk runt i permobil i en månad och kolla vad det får för effekter på kroppen.
Gör en Supersize Me (kom jag och en kompis på att vi ville göra när vi redan var klara med vårt)

Vi gjorde för övrigt ett projektarbete om Ätstörningar som innebar: Ta fram en informationsbroschyr, ha föreläsningar för elever och lärare, göra en enkätundersökning och skriva en mindre rapport (mindre, 28 sidor).


   
SvaraCitera

Wtf??? Det är kört för er. [shake]

Jag är halvklar och jag var frustrerad över att jag började för sent (januari)...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ööörkarn:

Wtf??? Det är kört för er. [shake]

Jag är halvklar och jag var frustrerad över att jag började för sent (januari)...

det är ju inte arbetet som skulle ha lämnats in utan själva idén till vad vi vill göra nästa år i trean så vi är nog inte helt körda... än [bigsmile]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

det är ju inte arbetet som skulle ha lämnats in utan själva idén till vad vi vill göra nästa år i trean så vi är nog inte helt körda... än [bigsmile]

Men säg det då. [shake]

Men ni kan bara skriva något tänkbart nu. Man får (åtminstone här) ändra sig i trean med. En i min klass har bytt projekt 3 ggr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ööörkarn:

Men ni kan bara skriva något tänkbart nu. Man får (åtminstone här) ändra sig i trean med. En i min klass har bytt projekt 3 ggr.

Jag skrev det men du kanske inte läste ordentligt.
Jo jag vet att man kan ändra, det får vi också göra [smile] men då kanske man har fått fel handledare för det man ändrar till osv [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Var klar med mitt projektarbeta på någon vecka och fuskade ihop en loggbok, fick bara VG 🙁

Jag var klar med mitt projektarbete på typ fem minuter, loggbok skrev jag typ inte något alls. Fick VG.[cute]


   
SvaraCitera