Aviseringar
Rensa alla

Tips på roliga praktik?


Ämnesstartare

Jag ska praktisera i 4 månader från Jan 2012 och undrar om ni kan tipsa några roliga praktik.
Jag vill liksom inte ha nåt tråkigt kappahl eller ica jobb utan nåt stressigt då jag älskar att hela tiden göra nåt.
Ska även till Irland och praktisera med hundar nån gång under dom 4 månaderna i 2 veckor.

Hjälp?


   
Citera
Ämnesstartare

restaurang
men om du gör din högstadiumpraktik kommer du ju inte få jobba som vem som helst, vara under stor stress. eller? det va en del högstadiepraktikanter på sjukhuset jag praktisera på men dom fick inte göra någonting alls, dom stod bara och titta på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asfkjghk:

stressigt

McDonalds, Max, BK, liknande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Artie:

restaurang
men om du gör din högstadiumpraktik kommer du ju inte få jobba som vem som helst, vara under stor stress. eller? det va en del högstadiepraktikanter på sjukhuset jag praktisera på men dom fick inte göra någonting alls, dom stod bara och titta på.

hallå jag går mitt sista år på media i gymnasiet inte högstadiet[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissingNo:

McDonalds, Max, BK, liknande.

Nee man får finnar av all fett som flyter i luften bakom kassorna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asfkjghk:

hallå jag går mitt sista år på media i gymnasiet inte högstadiet

ska du inte praktisera inom något ämne då, om du har praktik? Går man media och praktiserar på ica?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Artie:

ska du inte praktisera inom något ämne då, om du har praktik? Går man media och praktiserar på ica?

Nä man får praktisera på vad man vill. Månda väljer ica/H&M då man får rabatt och nån fjuttig ica-kasse med mat i i slutet av praktiken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

praktik är aldrig roligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asfkjghk:

Nee man får finnar av all fett som flyter i luften bakom kassorna

lol

Är väl bara å tvätta ansiktet efter passet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissingNo:

lol
Är väl bara å tvätta ansiktet efter passet.

ne då har ju hamburgerfettet redan åkt in i huden[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asfkjghk:

ne då har ju hamburgerfettet redan åkt in i huden[tard]

Fast neh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad händer om jag inte praktiserar?
Kan skolan verkligen tvinga mig att städa deras äckliga matsal? Hur påverkar det mig och mina betyg om jag inte praktiserar?
4 månaders ledighet låter fan inte fel


   
SvaraCitera