Aviseringar
Rensa alla

tips på serier?


moooA
Ämnesstartare

Vill kolla på en ny serie men vet inte vad, tips?

jag har kollat/kollar på:

Pretty little liars                                                                                                                                                                                     How I met your mother                                                                                                                                                                       Gossip girl                                                                                                                                                                                               vampire diaries                                                                                                                                                                                     One tree hill                                                                                                                                                                                           Grey's Anatomy                                                                                                                                                                                   (Awkward)                                                                                                                                                                                             Simpsons                                                                                                                                                                                             The originals                                                                                                                                                                                           Desperate Houswives                                                                                                                                                                         

Säkert glömt någon men typ dom har jag sätt                                                                                                                                                                                   


   
Citera
Ämnesetiketter

Du kunde inte ha hittat ett mer irriterande sätt att skriva det på?

Men se Arrested Development, It's Always Sunny In Philadelphia, Seinfeld, Unsupervised och American Dad om du gillar komedi


   
SvaraCitera
reben

rederiet twin peaks


   
SvaraCitera

Criminal minds & NCIS. 🙂


   
SvaraCitera

Walking dead


   
SvaraCitera

Modern family!!


   
SvaraCitera

breaking bad?


   
SvaraCitera

Om du gillar komedi så rekomenderar jag Arrested Development, The IT Crowd, The Inbetweeners, Modern Family och Flight of the Conchords


   
SvaraCitera

Har börjat titta på Blacklist, riktigt spännande må jag säga. Annars rekommenderar jag the Wire,Futurama och Dilbert


   
SvaraCitera

Walking dead, Breaking bad, 2 broke girls, Modern family, Arrested Development, Game of thrones, Shameless (om du inte har något emot lite naket) Blink


   
SvaraCitera

BREAKING BAD!!!


   
SvaraCitera
emmaee

Eftersom vi verkar ha samma smak gällande serier så tycker jag att du ska kolla på The O.C... Bästa serien jag har kollat på efter GG!!! Den är rätt gammal dock, men det gör ingenting. Plus att det är samma personer som har gjort GG och O.C! Hart of Dixie, New Girl och The Carrie Diaries är också bra!


   
SvaraCitera

gråter.. ingen har nämnt Sons of Anarchy. Som är bäst. Ingen protest.. hehee


   
SvaraCitera