Aviseringar
Rensa alla

Tips på serier/filmer?


Ämnesstartare

Kan ni några bra serier/filmer? Skulle behöva det kan vara vad som


   
Citera

Breaking Bad, Shin Seiki Ebangerion, Death Note, Lucky Star, Kiru Ra Kiru, Mahou Shoujo Madoka Magica, Dragon Knight, Bishoujo Senshi Sailor Moon

Scarface 1932, Scarface 1983, Maladolescenza, The Little Shop Of Horrors (1960), American Psycho, Fritz the Cat, I vädurens skugga, WALL-E, Forrest Gump, Hoppet, Star Wars 1977, The Empire Strikes Back, Return Of The Jedi, Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl, Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest, Pirates of the Caribbean: At World's End, Death Academy


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

123fendas:
Breaking Bad, Shin Seiki Ebangerion, Death Note, Lucky Star, Kiru Ra Kiru, Mahou Shoujo Madoka Magica, Dragon Knight, Bishoujo Senshi Sailor Moon

Scarface 1932, Scarface 1983, Maladolescenza, The Little Shop Of Horrors (1960), American Psycho, Fritz the Cat, I vädurens skugga, WALL-E, Forrest Gump, Hoppet, Star Wars 1977, The Empire Strikes Back, Return Of The Jedi, Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl, Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest, Pirates of the Caribbean: At World's End, Death Academy

Tack!!


   
SvaraCitera
Smilen

Serier: Vikings, Jessica Jones, The Punisher, Shadowhunters, Ghoul, The Protector, Game Of Thrones, Vis A Vis, Orange Is The New Black.

Filmer: Star Wars (de nya filmerna då jag förmodar att du kanske har sett de första), Noah, Sameblod, Seven, The Ring

Gillar du animerat så rekommenderar jag:

Full Metal Alchemist, Full Metal Alchemist Brotherhood, Elfen Lied, Bleach, Fate Stay Night, Shaman King.

Vad tycker du om för typ av film och serier?


   
SvaraCitera

Serier: Narcos, You, Stranger Things, The End Of The Fucking World och La Casa De Papel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Smilen:
Serier: Vikings, Jessica Jones, The Punisher, Shadowhunters, Ghoul, The Protector, Game Of Thrones, Vis A Vis, Orange Is The New Black.

Filmer: Star Wars (de nya filmerna då jag förmodar att du kanske har sett de första), Noah, Sameblod, Seven, The Ring

Gillar du animerat så rekommenderar jag:

Full Metal Alchemist, Full Metal Alchemist Brotherhood, Elfen Lied, Bleach, Fate Stay Night, Shaman King.

Vad tycker du om för typ av film och serier?

Tack!! Jag älskar ju fantasy även komedi vad tycker du om?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kyle:
Serier: Narcos, You, Stranger Things, The End Of The Fucking World och La Casa De Papel.

Dankeee


   
SvaraCitera

"Hibana". Serie på netflix som ger mig lagom mycket existentiell ångest.


   
SvaraCitera

"Bates Motel" som gick på SVT för några år sedan skulle jag vilja se om. Den var riktigt pysmysig med lite pysskräck inbättat. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stanislavdenstore:
"Hibana". Serie på netflix som ger mig lagom mycket existentiell ångest.

Hahahah 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

politisk realist:
"Bates Motel" som gick på SVT för några år sedan skulle jag vilja se om. Den var riktigt pysmysig med lite pysskräck inbättat. 

Ska jag ta å kolla in tack!


   
SvaraCitera

dynasty


   
SvaraCitera
quex
 quex

Smilen: Game Of Thrones

tidsslöseri


   
SvaraCitera

Twin peaksHjärtaHjärtaHjärtaTumme upp oh Dale Cooper my Hjärta


   
SvaraCitera

Little-Traci:
Twin peaksHjärtaHjärtaHjärtaTumme upp oh Dale Cooper my Hjärta

Har du sett alla tre säsongerna? Det är väl totalt 50 avsnitt om jag inte minns fel.

Jävligt bra för övrigt.  Tumme upp


   
SvaraCitera