Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 21 Oct 2008, 21:43 Jag och tre polare ska se på skräckfilm men vet inte vilken.Vill ha ngn som man blir chockad utav, och sitter spänd hela tiden :DHar sett väldigt många skräckisar och känner för ngt nytt :D
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 21 Oct 2008, 21:44 Shutter kanske. Skulle aldrig se den.Kolla trailern på youtube :P engelska versionen då, eller japanska om ni föredrar det.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 21 Oct 2008, 21:56 emery:Shutter kanske. Skulle aldrig se den.ere en sån film som man hoppar till till? :D
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 21 Oct 2008, 21:57 MissAlmadeh:ere en sån film som man hoppar till till? :DAlltså jag vet inte, jag såg typ bara halva trailern, den är så jävla äcklig.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 21 Oct 2008, 21:58 Här klicka på nån av dom första http://www.youtube.com/results?search_query=Shutter+english+trailer&search_type=Jag vågar inte haha :P
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 21 Oct 2008, 22:01 emery:Jag vågar inte haha :Pnej men shit :P den va ju fett lame xD
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 21 Oct 2008, 22:07 Hostel är jävligt rolig enligt mig, men de är väl för att jag gillar tortyr på högsta grad.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 21 Oct 2008, 22:16 MissAlmadeh:nej men shit :P den va ju fett lame xDHaha vafan nej. KäftFinns en asäkclig där hon typ krålar sig alltså UH! Ryser bara jag tänker på det. 0.o
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 21 Oct 2008, 22:20 Nabla:Dead SilenceDEN ÄR LÄSKIG!men har redan sett den xD
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 21 Oct 2008, 22:30 MissAlmadeh:men har redan sett den xDDet är den enda skräckis jag har sett. ---Jag sket ned mig, så jag vågar inte se fler.