Aviseringar
Rensa alla

Tips på tatuering!!!


Ämnesstartare

Tjena, jag ska tatuera mig om ca 30 dagar och har lite problem att bestämma mig om vad jag ska skriva, det ska vara en skriftlig tatuering över skulderbladen, har några förslag men vill gärna ha fler! tacksam för svar, endast seriösa dock!


   
Citera

"For everyone, everything, for us, nothing"


   
SvaraCitera

"Arbeit macht frei"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

"Arbeit macht frei"

betyder?(:


   
SvaraCitera

hur kan man bestämma datum för en tatuering innan man ens vet motivet [shake]


   
SvaraCitera

teddeftw:

betyder?(:

Men för helvete, driver du med oss eller?


   
SvaraCitera

teddeftw:

betyder?(:

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

hur kan man bestämma datum för en tatuering innan man ens vet motivet

åker utomlands och fyller 18, älskar tatueringar så jag vet att jag ska göra en och som sagt har jag flera förslag på motiv men vill ha andra ifall jag skulle hitta något bättre 🙂


   
SvaraCitera

Skriftlig tatuering?[tired] Lame ass . Om man ska göra en tatuering så kan man väl göra något riktigt coolt[no-no]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

hur kan man bestämma datum för en tatuering innan man ens vet motivet

haha bra fråga!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

Skriftlig tatuering?[tired] Lame ass . Om man ska göra en tatuering så kan man väl göra något riktigt coolt[no-no]

bad inte om din åsikt emojävel bad om tips på tatuering


   
SvaraCitera

teddeftw:

bad inte om din åsikt emojävel bad om tips på tatuering

Hahahahahah xD Emo? jävel? jag har bevis att jag är en gamer-idiot[no-no] Du skriver i ett forum och du fick en åsikt för att du är som alla andra fjårtisar som skaffar några bokstäver(du vet inte ens vad du vill ha[no-no])

Rest In Pieces[cool]


   
SvaraCitera

Netherlick:

Lame ass

sant!


   
SvaraCitera

jisses. en tatuering ska ju vara personlig och ha en speciell innebörd för en själv. men om du nu bara vill tatuera dig för att ha något "häftigt" på ryggen så kan du lika gärna skriva bajs. eller "jag simmar med strömmen". [tired]


   
SvaraCitera

[zzz]


   
SvaraCitera