Aviseringar
Rensa alla

tips på trådar man kan göra 🙂


Ämnesstartare

känner att jag gjorde roligare trådar förr

nån som har bra tips på vad man kan göra? [smile]

tack


   
Citera
Mandan

Jag hade världens bästa tråd ämnes idé igår kväll. Problemet är att jag inte minns vad den handlade om längre [cry].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mandan:

Jag hade världens bästa tråd ämnes idé igår kväll. Problemet är att jag inte minns vad den handlade om längre .

haha hur lyckas du!? fast skall erkännas att jag vet känslan [blush] ibland får jag snilleblixtrar men glömmer dem [cry][cry]


   
SvaraCitera
Mandan

patrick bateman:

haha hur lyckas du!? fast skall erkännas att jag vet känslan ibland får jag snilleblixtrar men glömmer dem

Jävligt störigt [cry]. Ville också skapa en tråd nu men jag minns inte vad min braiga idé var. FRUSTRERANDE!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mandan:

Jävligt störigt . Ville också skapa en tråd nu men jag minns inte vad min braiga idé var. FRUSTRERANDE!

jepp man blir så sur då [sad] stackarn, vi får försöka tänka hårt tillsmmans så kanske vi kan komma på bra trådidéer. och så får vi hoppas att du kommer på din braiga idé [smile]

tänk hårt!!


   
SvaraCitera
Mandan

patrick bateman:

jepp man blir så sur då stackarn, vi får försöka tänka hårt tillsmmans så kanske vi kan komma på bra trådidéer. och så får vi hoppas att du kommer på din braiga idé tänk hårt!!

Vet att min idé var stenseriös med flum men ändå intressant. GAH att det ska vara så svårt att minnas vad det var.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mandan:

Vet att min idé var stenseriös med flum men ändå intressant. GAH att det ska vara så svårt att minnas vad det var.

coolt, det låter intressant. jag har alltid gillat bladningen mellan seriöshet och flum. man är lite senil. om man ändå hade fotografiskt minne asså, det vore nåt


   
SvaraCitera
Mandan

patrick bateman:

coolt, det låter intressant. jag har alltid gillat bladningen mellan seriöshet och flum. man är lite senil. om man ändå hade fotografiskt minne asså, det vore nåt

Det hade varit praktiskt ibland ja [bigsmile].Alla trådar borde vara flum + seriöst. Bara något av det blir bara tråkigt! [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej jag anser att jag är duktig på flum-seriösa trådar.
Men jag avslöjar aldrig mina yrkeshemligheter så att vem som helst skita ur sig sådana. Nicht, with great power comes great responsebility.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skapa trådar om det du tänker på
mvh snäll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skapa inte trådar för skapandets skull.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

här är saker du kan tänka på:
knäckebröd
skoskav
stenar
fönster
gardiner
fula tavlor
korpar
as
badkar
vidrig reklam


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

håller med budo, man måste ha en poäng
som lounge


   
SvaraCitera

En tråd som inte gör mig på dåligt humör[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Skapa inte trådar för skapandets skull.

Budolicious:

Skapa inte trådar för skapandets skull.

Budolicious:

Skapa inte trådar för skapandets skull.

frukt:

man måste ha en poäng
som lounge

HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAAHAHAHHAAHHAHHAHAAHAH!!!! ahhh gud så jävla bra. Den här tråden har härmed frukt vunnit[bigsmile]

[love]


   
SvaraCitera