Aviseringar
Rensa alla

tips på vad man kan göra på sin 20 års dag?


Ämnesstartare

fyller nämligen 20 om en månad och jag vet verkligen inte vad jag ska göra :S jag har inte så där överdrivet många kompisar så att man kan hyra lokal och ha värsta festen, någon som fyllt 20 eller någon som har något bra tips på vad man kan göra ? 🙂


   
Citera

Ingenting...?
Gå på systemet eventuellt.


   
SvaraCitera

Tälta utanför systemet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Tälta utanför systemet?

haha fyller en lördag så ska förstås springa dit när jag vaknar 😉 men känns ju ganska värdelöst att dra til systemet å sen ska ja sitta där själv med min dricka? 😀


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

krogen eller något annat tråkigt


   
SvaraCitera

rocka_billy:

haha fyller en lördag så ska förstås springa dit när jag vaknar 😉 men känns ju ganska värdelöst att dra til systemet å sen ska ja sitta där själv med min dricka? 😀

Men äh, finns inte så mkt att göra bara för man fyller 20. Se till att ha kul bara ^^
eller ta färjan?


   
SvaraCitera

Är det något att fira det? Att ungdomsåren är slut? Känn ångest för fan! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

eller ta färjan?

joo 🙂 kanske skulle va nåt


   
SvaraCitera

om du gillar kultur kan du ju kolla om det finns någon konsert eller något liknande då som du kan gå på med någon du känner och kanske ha lite mysfest efter eller nåt
det är sånt som dyker upp i mitt huvud, sånt jag skulle kunna tänka mig som ex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hänskapt:

mysfest

Jo jag har funderat lite på det 🙂 kanske bjuda hem sina närmsta vänner, bjuda på mat, typ köra lite roliga lekar 😀 dricka å ha kul bara..


   
SvaraCitera

skulle fira med att kanske besöka systemet och sen ha en hemmakväll med några vänner kanske, om ens det [tard]


   
SvaraCitera

rocka_billy:

Jo jag har funderat lite på det 🙂 kanske bjuda hem sina närmsta vänner, bjuda på mat, typ köra lite roliga lekar 😀 dricka å ha kul bara..

jahopp, ja varför inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sinnessjukdom:

Känn ångest för fan!

haha ungdomsåren har inte varit lätt att ta sig igenom 🙂


   
SvaraCitera

bli full vad annars


   
SvaraCitera