Aviseringar
Rensa alla

tips på vandringskost


Ämnesstartare

tips på hyfsat lättlagade (middags-)rätter med ingredienser som är lätta och ev. möjliga att torka

har ni ens några


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Går att köpa frystorkade rätter som är helt ok, annars misstänker jag att Leijonsparf är lite av en gud när det kommer till sådant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fin avslutning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järn:
Går att köpa frystorkade rätter som är helt ok, annars misstänker jag att Leijonsparf är lite av en gud när det kommer till sådant.

de kostar ju typ 90 spänn per rätt


   
SvaraCitera

frukt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

frukt:

de kostar ju typ 90 spänn per rätt

Kostade typ 50 när jag var liten men det kanske har ändrats.


   
SvaraCitera

Järn: Kostade typ 50 när jag var liten men det kanske har ändrats.

marknadsekonomiska faktorer har förändrat priset till ett optimalt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

marknadsekonomiska faktorer har förändrat priset till ett optimalt

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

var iofs naturkompaniet jag gick förbi senast, dyrt som fän där

internet:

marknadsekonomiska faktorer har förändrat priset till ett optimalt

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

småäta nöttur o fruktur =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det finns påsar med torkade sojabiffar/färs/strimlor som man kokar i vatten och sedan steker. Biffar plus typ pasta och sås på tomatpuré, salt, peppar, vitlök och lite soya om man så vill blir jättegott. Sedan kan man alltid ta såna där strimlor och göra något grytliknande med kokosmjölk och grönsaker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror att de där påsarna kostar ~20 kr styck.


   
SvaraCitera

tänkte på att chokladkaka måste va bra att äta när man vandrar förut idag pga det e platt, förpackat lätt o innehåller mkt kcal

plus de äter det i  många böcker där de ska gå långt :--)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MIDDAG, FUCKERS

nöbby:
Det finns påsar med torkade sojabiffar/färs/strimlor som man kokar i vatten och sedan steker. Biffar plus typ pasta och sås på tomatpuré, salt, peppar, vitlök och lite soya om man så vill blir jättegott. Sedan kan man alltid ta såna där strimlor och göra något grytliknande med kokosmjölk och grönsaker.

jaaa, låter mkt likt det vi åt senast, gött. får se vad för grönsaker kamrater har torkat först, men var finns påsarna o köpa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

frukt:
MIDDAG, FUCKERS

nötter har redan lågt vatteninnehåll (=låg dödvikt) och skitbra näringsprofil. tycker värdig middag.


   
SvaraCitera