Aviseringar
Rensa alla

Tips på viktnedgång!


moderationen modereras. ^ bra jobbat.


   
SvaraCitera

stortrollet:

Gäller väl alla oavsett kön... tror jag.  Skeptisk

stämmer faktiskt in på mig 😛


   
SvaraCitera
time
 time

durga:
jag säger inte detta för att jag anser att den här tråden innehåller olämpligt material och borde raderas, men, är det ingen annan som lägger märke till hur moderationen av trådar med frågor om viktminskning modereras helt olika beroende på om trådstartaren framstår som kille eller tjej? hade linus333 varit en 15-årig tjej hade tråden låsts med motiveringen att ungdomar.se inte tillåter råd om viktminskning eftersom det är en medicinsk fråga som ska hanteras av professionella. den enda skillnaden i trådarnas innehåll är att tjejer använder uttryck som de "vill bli smala" medan killar säger att de "skulle kunna gå ned ett par kg".

Skillnaden är att de trådar som låses ofta inte innehåller viktinformation eller innehåller vikt-längdinformation som gör det helt uppenbart att personen inte behöver gå ner ens tio gram. Nu säger jag inte att TS behöver gå ner i vikt baserat på informationen vi fått, men trådarna låses antingen efter att de blivit anmälda eller om vi inte kan garantera att det inte försiggår sjukdomstrigg i trådarna. Tyvärr är det så att det mer ofta förekommer triggande kommentarer i trådar skapade av tjejer än av killar. 


   
SvaraCitera
Goldar

Spy up maten du äter.
Binnkemask.


   
SvaraCitera

Mer konditionsträning. Mycket löpning, och öka intensiviteten på styrketräningen. Mycket protein i dina måltider. Minska kaloriintaget och mindre fett. Läs vad det står på påsarna innan du slänger i dig maten bara så ska det inte vara några problem. Party


   
SvaraCitera

stortrollet:

Det finns en gyllene formel som heter längden minus 110 cm = idealvikt.   Blink

Jäkla bullshit. Har inte vägt det sedan jag var ca 12 o jag är inte tjock trots dedär 15%


   
SvaraCitera

Zerafina: stämmer faktiskt in på mig 😛

Stämmer på mig också och jag är kille och har fyllt 20 sedan flera år tillbaka.

schim: Jäkla bullshit. Har inte vägt det sedan jag var ca 12 o jag är inte tjock trots dedär 15%

Hur lång är du och hur mycket väger du?


   
SvaraCitera

arnold-2.jpg

dagens sanning.


   
SvaraCitera

stortrollet:

Stämmer på mig också och jag är kille och har fyllt 20 sedan flera år tillbaka.

Hur lång är du och hur mycket väger du?

160 nånting över 60 nånting 


   
SvaraCitera

schim: 160 nånting över 60 nånting

Då slår det ju bara på 10 kilo så då är det inom "felmarginalen".


   
SvaraCitera