Aviseringar
Rensa alla

Tips till alla som satsar hårt till Beach -12


Ämnesstartare

Tjena!

Tänkte bara ge ett tips om en sjukt bra Cardio workout som fungerar utmärkt. Man behöver INGET redskap utan man kan göra detta hemma utan någon hjälp som helst.

Visst, jag tränar på gym 4-5 ggr i veckan också men har redan märkt stora skillnader efter jag började med den här Cardio workouten. Kör den EFTER varje gym pass/kondition pass.

Workouten heter "M-100s" och ser ut som följande:

För er som inte orkar titta igenom introt börjar det vid 1:40

Det spelar ingen roll hur stor/liten man är bara man gör klart hela "Workouten". Som ni ser tar det inte längre än 3-6 minuter. Första gången jag gjorde den så var jag tvungen att pausa ett antal gånger och jag var helt slut efter jag var klar. Det är fruktansvärt jobbigt, men fan rent ut sagt vilken grym träning.

Det tog ett antal gånger för mig innan jag fick till hur man gjorde allt "rätt" och utan att pausa men som sagt, rekommenderar detta starkt till samtliga.

[bigcheers]


   
Citera

usch hade dött efter fem sekunder


   
SvaraCitera

gillar att killen måste stå utan tröja och spänna sig för att visa hur biff man blir.


   
SvaraCitera

Har ett tips till er som inte tränar: fortsätt med det. [party]


   
SvaraCitera

Hade han varit en man hade han gjort riktiga burpees istället för den där halvdana kärringvarianten. [zzz]


   
SvaraCitera

Buddah:

Har ett tips till er som inte tränar: fortsätt med det. [party]

+1


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Om man inte kräks är det inte cardio.


   
SvaraCitera

Har nyligen köpt lite träningsutrustning och grejer, tänkte jag ska ta tag i det nu medans man inte är allt för tjock..

Gick 3KM snabbt igår, trodde jag skulle dö, fick jätteont i hjärtat och lungorna. [sad] Vart nära att spy när jag kom upp för en jättebacke.. [crazy]

Detta kommer ta tid, kanske ser ut som pojkarna i videon om 10 år. [sad]

Det är nog bäst jag börjar jogga lite försiktigt på plant underlag..

Har bestämt mig för att sluta röka innan 2013, om inte jorden går under vill säga.. I alla fall, hur stor del påverkar egentligen rökningen motionen? [crazy]


   
SvaraCitera

Vad är syftet? ;0 Alldeles för kort för att förbättra konditionen eller förbränna något fett.

Killarna i videon kör knäböj å marklyft. Rekommenderar att ni gör det samma om det är så ni vill se ut.[rolleyes]


   
SvaraCitera

orka träna inför beachen


   
SvaraCitera

träna för att må bra ist


   
SvaraCitera

Buddah:

Har ett tips till er som inte tränar: fortsätt med det.

Tack [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

träna för att må bra ist

+1


   
SvaraCitera

hisou:

Tack

Ingen orsak! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

träna för att må bra ist

Man mår bra med en fin kropp [y]


   
SvaraCitera