Aviseringar
Rensa alla

tips till er som ska flytta hemifrån/tvättar i tvättstuga


Ämnesstartare

SNO INTE ANDRAS TVÄTTID. för det må man brinna i helvetet

om du väl snor en tvättid, BE DÅ OM URSÄKT

har du fått din tvättid stulen?


   
Citera
Ämnesstartare

har fått stulen. RAAAWRGH! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birger:

har fått stulen. RAAAWRGH!

fick stulen förra gången jag tvättade och nu den här gången, förra gången sa han åtminstone förlåt, men den här fittan sa ingenting, ba aha, jag somnade


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OCH HAN STARTADE MASKINEN 10 MIN INNAN HANS TID SLUTAR, VEM GÖR SÅ?????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det har aldrig hänt mig, bor med respektfulla grannar.

poop:

OCH HAN STARTADE MASKINEN 10 MIN INNAN HANS TID SLUTAR, VEM GÖR SÅ?????

Har ni inte ens sådan knapp på era maskiner, där man kan snabbspola genom programmet? Om det finns: tryck på den och lägg hans tvätt i en hög på golvet [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Har ni inte ens sådan knapp på era maskiner, där man kan snabbspola genom programmet? Om det finns: tryck på den och lägg hans tvätt i en hög på golvet

Man kan ju stänga av tvätten helt, men kände ej för att vara så jävlig. Känner dock för att göra det nu


   
SvaraCitera

Men eh, då tar man la bara ut tjuvens tvätt, lägger den åt sidan och stoppar in sin egen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

poop:

har du fått din tvättid stulen?

Pga elektronisk datalås grejsomojs går det inte att sno tvättid. Dock är det rätt surt om man inte tar all sin tvätt innan tiden går ut, för man kan bara låsa upp tvättstugan om man faktiskt har en tvättid.

[love]


   
SvaraCitera
Lounge

ja, tänker att det är psykopater som snor andras tvättider

hur jävla obrydd kan man vara

skedde senast jag tvättade, drog över 20 min in på min tvättid

var en som klagade i huset och då svarade ngn "fuck you stupid whore, no brains" stabil granne [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

drog över 20 min in på min tvättid

Datorlåsomojset är tydligen inte så vanligt. Dock är det inte så bra heller för det var väl en artikel för nåt år sen eller två där vissa tydligen använde det systemet för att typ "övervaka" och ta reda på vilka som inte gör rent luddfiltret efter sig o sånt skit.

Jag gillar dock våran torktumlare som inte har något luddfilter som ska göras ren. Allt sånt sköts av fastighetsskötaren och fastighetsskötaren alone.

Lounge:

stabil granne

HAHAAHHAHAH[y]

[love]


   
SvaraCitera
Lounge

Storchen84:

Datorlåsomojset är tydligen inte så vanligt.

Nä, kör cylinder.

Storchen84:

Dock är det inte så bra heller för det var väl en artikel för nåt år sen eller två där vissa tydligen använde det systemet för att typ "övervaka" och ta reda på vilka som inte gör rent luddfiltret efter sig o sånt skit.

Skitbra ju, hur ska annars folk lära sig [crazy] tvättstugan är en helig plats

Storchen84:

Jag gillar dock våran torktumlare som inte har något luddfilter som ska göras ren.

Har inte våran heller.. tror jag [crazy] inte upptäckt någon iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att man ens gör något sådant är ju jävligt fegt [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

längtar tills jag får sådana problem [sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Datorlåsomojset är tydligen inte så vanligt.

fanns sådant där jag bodde förut!


   
SvaraCitera

I min tvättstuga får man bara ha en tvättid per vecka. Har jag mycket tvätt brukar jag boka in mig som "Lena". Jag vet att det inte bor någon Lena är. Hoho


   
SvaraCitera