Aviseringar
Rensa alla

TIPS till ett lyckligare liv


ohjens

The Saviour:

Om du har en schysst och snabb bil, dra ut på en lång raggartur och visa vem som är king på roaden

fan vilket bra tips!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohjens:

fan vilket bra tips!

works every time!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

meditäjshuuun och träning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bestäm dig för att klara/göra något och fixa sedan det den tillfredsställelsen är mycket skön. Behöver inte vara något stort men skönt att på kvällen kunna tänka att man klarat av att göra något man bestämt sig för.


   
SvaraCitera

Finns inget. "Livet" bestämmer vem som ska vara lycklig eller inte, mer eller mindre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vicarious:

Finns inget. "Livet" bestämmer vem som ska vara lycklig eller inte, mer eller mindre.

kan du utveckla?


   
SvaraCitera

sunk:

kan du utveckla?

Svårt att förklara vad jag menar med "livet", då jag varken tror på karma, ödet eller någon gud. Känns bara som att... ibland har man bara riktig jävla otur som inte går att förändra genom att göra något (t ex jogga, träna, träffa kompisar osv). Och så får man väl vänta tills det vänder sig och under den tiden får man bara leva livet och acceptera läget mer eller mindre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Inleda dag med en god runk,detta frisläpper endorfiner och gör en glad och mer avslappmad.

Jag önskar jag skulle kunna återvända nu 3 år senare och komma med något som är aningen effektivare och kanske lite djupare än det jag skrev 2009 men fan heller, jag kammar noll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ta hand om dig själv, trivs med det du gör (skola, jobb), var social, skaffa dig vänner, prova på nya saker, och varje gång du tycker du ser äcklig ut; titta på hur många riktigt fula människor det finns runtom dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enloppa:

och varje gång du tycker du ser äcklig ut; titta på hur många riktigt fula människor det finns runtom dig.

[love]


   
SvaraCitera

Isolera sig inomhus och lyssna på koreansk pop.

Man skall också klä sig varmt och inte tänka så mycket på livets detaljer.


   
SvaraCitera

skaffa dig pengar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

getalife:

skaffa dig pengar

eller inte


   
SvaraCitera

Schism:

eller inte

varför inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

getalife:

varför inte?

pengar, godis, smycken osv. är för reptilhjärnan

riktig lycka är intellektuell strävan och synk med nuet


   
SvaraCitera