Aviseringar
Rensa alla

Tips till Sming


Ämnesstartare


   
Citera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera

Rödingajävel:

[love]

haha epic
jag kom att tänka på:
http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=296808&page=1#11029505


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AHAHAHAHAHAHAA <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker denna är bäst:


   
SvaraCitera

KingGurka:

d

Den är ju så jävla klockren [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum X/Klotter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roligt att jag utgör en sådan stor del av ditt liv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sming:

Roligt att jag utgör en sådan stor del av ditt liv.

Inte i närheten av lika mycket som konspirationsteorier om muslimer upptar din.

Vet ej om jag skulle kalla att länka en video för stor del iofs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera

äh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Vet ej om jag skulle kalla att länka en video för stor del iofs.

Du har ju tillägnat en hel mobbtråd åt mig. En annan tråd skapade du i liknande syfte. Skulle säga att du bryr dig en hel del för någon över internet faktiskt.

Rödingajävel:

Inte i närheten av lika mycket som konspirationsteorier om muslimer upptar din.

Joho [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sming:

Du har ju tillägnat en hel mobbtråd åt mig. En annan tråd skapade du i liknande syfte. Skulle säga att du bryr dig en hel del för någon över internet faktiskt.

Haha, den andra handlade iofs mer om Arazoid än dig. Men ja, inte så konstigt att jag lägger en del UM-tid på dig eftersom att du sabbar UM med ditt töntiga foliehattande och det stör mig. Men att du tycker denna tråden är att lägga tid på dig är konstigt. Jag kollade på videon, skrattade åt att den beskrev ungefär hur töntig jag tycker du är på ett roligt sätt, och var inloggad på UM. Två-tre klick senare fanns denna tråden.

Men ja, du äcklar mig, du beter dig som en tönt och du förstör forumet fritt utan att moderatorerna gör särskilt mycket åt det. Du är knappast särskilt omtyckt bland de övriga användarna och ändå är du en av de som hörs mest och tar mest plats eftersom du är en jävla haverist.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror som så, att ni båda är samma person. Som Dr Jekyll & Mr Hyde!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Men ja, du äcklar mig, du beter dig som en tönt och du förstör forumet fritt utan att moderatorerna gör särskilt mycket åt de

Tycker du ja. Men det är ju för att jag inte delar din och många andras vänsteråsikter, och inget annat. Jag är bland dem mest seriösa debattörerna på detta forumet, Spartacus är väl klassen högre. Haveristerna kan du snarare hitta i dina egna led. Det är du och dina gelikar som ställer till oreda i forumet, spammar och kommer med orelevant smörja istället för att tillföra debatten.

Jag får min beskärda del varningar också ska du veta, och det inte för att jag förstör på forumet, utan mer att jag inte får uttrycka vissa åsikter. Något du knappast behöver oroa dig över med dina polare i moderatkåren.

Rödingajävel:

Du är knappast särskilt omtyckt bland de övriga användarna

UM är ett litet vänsterforum, så självklart att dom flesta inte gillar mig. Men, politik är ju inte för att vi ska hålla varandra i handen och komma låtsas att allt är bra, utan för dem som brinner för förändring.


   
SvaraCitera