Aviseringar
Rensa alla

Tips Tips Tips


Ämnesstartare

Behöver tips på sysselsättning.. något pyssel liknande.. Orkar inte sitta vid datorn 24/7.. Behöver något att göra.. men vad? 
Jag har lätt för att fastna i det jag gör (alltså, har jag börjat med något så gör jag gärna klart det direkt, även om jag blir uppe hela natten och har skola dagen efter), och att fastna vill jag inte göra.
Seriöst.. jag har sorterat en låda med pärlor.. stora som minimala.. Vem gör ens sånt?! 

Hjälp, tack, nu.


   
Citera

Finns en del roligt på pinterest som man kan göra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
Finns en del roligt på pinterest som man kan göra

och det är?


   
SvaraCitera

Abrielle96:

och det är?

En app till telefonen


   
SvaraCitera

Börja måla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:

En app till telefonen

Okej!

My dreams are her:
Börja måla.

Jag suger på att måla.. 


   
SvaraCitera

Abrielle96: Jag suger på att måla..

Med den inställningen kommer du ingen vart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Med den inställningen kommer du ingen vart.

Jag vill ju inte komma någon vart med det, jag vill bara ha en sysselsättning.. och eftersom jag har målat förr i tiden och det inte var min grejj så fungera det inte.. vilket inte kommer fungera nu heller.


   
SvaraCitera

Abrielle96: Jag vill ju inte komma någon vart med det, jag vill bara ha en sysselsättning.. och eftersom jag har målat förr i tiden och det inte var min grejj så fungera det inte.. vilket inte kommer fungera nu heller.

Nåväl du vill liksom bara död tid då har jag ett annat tips.

  • Skogspromenader

   
SvaraCitera

Mitt projekt just nu är att göra en boll av gummisnoddar. Inte så värst spännande kanske.

20150112_221000.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Nåväl du vill liksom bara död tid då har jag ett annat tips.

  • Skogspromenader

Njaa, såhär på kvällarna vill jag nog inte det...

Edinburgh:
Mitt projekt just nu är att göra en boll av gummisnoddar. Inte så värst spännande kanske.

20150112_221000.jpg

Åh, den idén gillade jag 😀


   
SvaraCitera

Edinburgh:
Mitt projekt just nu är att göra en boll av gummisnoddar. Inte så värst spännande kanske.

20150112_221000.jpg

Hur gjorde du i början? Haha


   
SvaraCitera

schim:

Hur gjorde du i början? Haha

Knyt en och sen dra dem några varv runt varandra, så som man gör med en hårsnodd typ.

Den måste inte vara rund från början, får bättre form med tiden.


   
SvaraCitera
Exner

Abrielle96:
Behöver tips på sysselsättning.. något pyssel liknande.. Orkar inte sitta vid datorn 24/7.. Behöver något att göra.. men vad? 
Jag har lätt för att fastna i det jag gör (alltså, har jag börjat med något så gör jag gärna klart det direkt, även om jag blir uppe hela natten och har skola dagen efter), och att fastna vill jag inte göra.
Seriöst.. jag har sorterat en låda med pärlor.. stora som minimala.. Vem gör ens sånt?! 

Hjälp, tack, nu.

Vad brukade du göra på fritiden innnan du började sitta vid datorn?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

Vad brukade du göra på fritiden innan du började sitta vid datorn?

Det kommer jag inte ihåg.. men det var fleeera år sedan! 


   
SvaraCitera