Aviseringar
Rensa alla

Tips var man kan jobba!?


Ämnesstartare

Tjabbbbaa! Eller hej?

Jo, nu ligger det till som så att jag är ledig varje måndag och onsdag från skolan då jag redan läst en massa ämnen. Har 1100p i valbara kurser [tard] Har matte d och eng b, fysik och all konstig skit, så att lägga till kurser är inte aktuellt.

Så visst är det skönt att sova och sitta hemma... Men hellre att jag får in lite money så att säga... Och jag orkar inte tänka var jag kan söka jobb, därför utnyttjar jag er. mohaha!

Så vad skulle ni rekommendera. Har ju körkort iaf. Mc donalds är inte aktuellt, men funderar detså mer på ICA.

Men det känns också lite halft torrt. Och jag är ju ute efter pengar så vill ju ha ett passande. Jag utbildar mig till rallare men att jobba på järnvägen som ioförsig är jäkligt bra betalt så krävs mer tid än det jag har. Liksom det är inte vidare lätt att åka till Uppsala en dag och direkt efter det till Kiruna när man måste hinna till skolan innan typ torsdag. För övrigt är jag beredd att jobba helg 😀 Så tips?


   
Citera
tigr
 tigr

teensoundman:

beredd att jobba helg 😀 Så tips?

Massör

Du träffar många nya ansikten
Härlig kundbas
Mycket flexibla arbetstider
Provisionsbaserad lön (=DU bestämmer vad DU ska tjäna)
Möjlighet att arbeta hemifrån

Vi har lokaler på flera platser i Stockholm! Du kommer dock att utgå från huvudkontoret i Bandhagen, södra Stockholm. Många gånger får vi anpassa oss efter kundens behov och önskemål. Det kan innebära hembesök, lagerlokaler, hotellrum m.m.

Intresserad?
Skicka bild + cv (eller skit i cv:t förresten)
Kontakt: miroszlav_sexyboy@hotmail.com
Telefonnummer: Fås vid ev. kontrakt


   
SvaraCitera

tigr:

(eller skit i cv:t förresten)

[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

teensoundman:

Så vad skulle ni rekommendera. Har ju körkort iaf. Mc donalds är inte aktuellt, men funderar detså mer på ICA.

Kina/Indien. Du får jobb genom ett telefonsamtal dirr. Lönen är 600 kr/mån.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hotell/ resturanger. kan du jobba när de ringer så är du nog mer än välkommen där.

affärer, cafeer, bageri/konditori, bio och ja allt där de behöver personal


   
SvaraCitera

teensoundman:

Så tips?

http://jobbaextra.se/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tigr:

Massör

Tack för intresset:) Men vette tusan om jag passar som masör:P Dessutom är det bra många mil till sthlm.

Bajwa:

Kina/Indien

Hmm, har du någon kontakt jag kan ringa?... Det är väl ett stort extra plus om man ser vad jag får i stuidebidrag. Men palla spåket och palla resa så långt...

sansan93:

affärer, cafeer, bageri/konditori, bio och ja allt där de behöver personal

Blir säkert något sånt 🙂 Tack

My dreams are her:

http://jobbaextra.se/

Nice 🙂 thx


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har hört att karolinska institutet letar efter folk som är lobotomerade som de kan studera, arbetsuppgiften är att läsa skämt på forum och inte förstå dem. Riktigt bra betalt har jag hört (Y)


   
SvaraCitera

börja med att sök alla möjliga jobb.. Tror inte du kan vara så kräsen.. Restaurangjobb & städjobb är väl lättast att få.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

teensoundman:

Hmm, har du någon kontakt jag kan ringa?

Sommarjobb i Norge kan jag tänka mig. Sök över hela Norge för sommarjobb under Januari 2012 så har du garanterat jobb för sommaren och om du anstränger dig och jobbar väldigt hårt 110% kan du få fast.


   
SvaraCitera

tigr:

Provisionsbaserad lön (=DU bestämmer vad DU ska tjäna)

Vilken härlig borgarretorik!

Dan_the_ironman:

Har hört att karolinska institutet letar efter folk som är lobotomerade som de kan studera, arbetsuppgiften är att läsa skämt på forum och inte förstå dem. Riktigt bra betalt har jag hört (Y)

Skrattade högt. Och länge. Tack. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

Tack.

np [blush][love]


   
SvaraCitera