Aviseringar
Rensa alla

Tipsa om Lugn Rock!


Ämnesstartare

som rubriken lyder. Skriv era favorit mys rock låtar 🙂 Sånna rock låtar som är lugna & Långsamma. Nåra exempel : Don Henly - Boys Of Summer. [y]


   
Citera
loita

skid row - i remember you


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loita:

skid row - i remember you

Sjukt bra ! 🙂 var ett tag sen jag lyssna på den ! 🙂 Nåra mer tips ? 🙂


   
SvaraCitera

the hooters- johnny b


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

the hooters- johnny b

den fixar fram gamla goa minnen 🙂 😀[y] Keep going ! 😀


   
SvaraCitera

Toto har väl mycket lugn rock.. Annars har Guns N' Roses en del sköna ballader som tex Patience och Dont Cry..


   
SvaraCitera
loita

Muscle_boy:

Sjukt bra ! 🙂 var ett tag sen jag lyssna på den ! 🙂 Nåra mer tips ? 🙂

den är så bra och fin, tyvär är jag ingen rock människa, min kompis pressenterade denna för mig och jag blev fast därför den enda jag kan xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Toto har väl mycket lugn rock.. Annars har Guns N' Roses en del sköna ballader som tex Patience och Dont Cry..

Tacktack 🙂 Uppskattas för tipsen 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loita:

en är så bra och fin, tyvär är jag ingen rock människa, min kompis pressenterade denna för mig och jag blev fast därför den enda jag kan xD

Jag är inte heller nån rock människa ^^ Jag är Dj, dvs jag lyssnar det mesta på Hardstyle, trance osv. Men med tillfällen med flickvännen så sitter det inte fel med lugn rock 🙂


   
SvaraCitera

Muscle_boy:

Tacktack 🙂 Uppskattas för tipsen 🙂

No problem! Eagles är väl för uppenbart för att nämnas va? Bed Of Roses med Bon Jovi då?


   
SvaraCitera
loita

Muscle_boy:

Jag är inte heller nån rock människa ^^ Jag är Dj, dvs jag lyssnar det mesta på Hardstyle, trance osv. Men med tillfällen med flickvännen så sitter det inte fel med lugn rock 🙂

jaha på så vis, ahh de e mysigt med lugn musik när man har sällskap av nån amn gillar ^^ (har jag för mig [tard])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

No problem! Eagles är väl för uppenbart för att nämnas va? Bed Of Roses med Bon Jovi då?

Oh tack! Perfekta band ! =) Uppskattas till 100% ! 🙂 Skriv mer tips ifall du kommer på 🙂


   
SvaraCitera

Muscle_boy:

Oh tack! Perfekta band ! =) Uppskattas till 100% ! 🙂 Skriv mer tips ifall du kommer på 🙂

Steve Lukather (Totos gitarrist) har släppt en del soloplattor där det kanske finns nåt lyssningsvärt.. Ananrs finns det ju många av Springsteens låtar som skulle kunna passa typ Dancing In The Dark och Streets Of Philadelphia.


   
SvaraCitera

typ såhär?


   
SvaraCitera

Muscle_boy:

Tipsa om Lugn Rock!

Bryan Adams - Heaven
Guns N' Roses - Sweet Child O' Mine, Patience


   
SvaraCitera