Aviseringar
Rensa alla

Tittar folk i ögonen för ofta


Ämnesstartare

Är det bara jag som har detta problem? Att råka kolla folk i ögonen som man inte känner?

Jag vet inte riktigt varför jag tittar folk i ögonen så mycket, jag tycker väl att människor är intressanta. Det kan vara jobbigt ibland, om man sitter på bussen t.ex, så kollar man på någon, så plötsligt får man ögonkontakt med personen. Om det är en kille kan han tro att jag är bög, eller om det är en tjej så kan hon tro att jag är äcklig pervers. [sad]


   
Citera

I tend to hela tiden söka ögonkontakt med tjejer och när dem väl reagerar på det känner jag att jag är en vekling om jag förflyttar blicken så i slutändan framstår jag bara som lätt obehagligt stirrande psycho...


   
SvaraCitera

fistforfight:

I tend to hela tiden söka ögonkontakt med tjejer och när dem väl reagerar på det känner jag att jag är en vekling om jag förflyttar blicken så i slutändan framstår jag bara som lätt obehagligt stirrande psycho...

Ellerhur, vad ska man göra liksom. Man måste göra nåt annat än att bara stirra, typ le eller nåt.


   
SvaraCitera

Tickstart:

Ellerhur, vad ska man göra liksom. Man måste göra nåt annat än att bara stirra, typ le eller nåt.

Försöker det ibland men oftast inte... Jävla märklig man är egentligen. [confused]


   
SvaraCitera

fistforfight:

Försöker det ibland men oftast inte... Jävla märklig man är egentligen. [confused]

Ne vet, samma här. Jag som brukar tycka tjejerna är så sura i den här kommunen, men hur ofta ler man själv egentligen? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

I tend to hela tiden söka ögonkontakt med tjejer och när dem väl reagerar på det känner jag att jag är en vekling om jag förflyttar blicken så i slutändan framstår jag bara som lätt obehagligt stirrande psycho...

Varför känns det så äckligt att stirra någon random person i ögonen?
Jag satt och väntade på bussen en gång, så kom det en buss, inte den jag skulle gå på dock. Men det var massa folk som skulle gå på den bussen, så det tog ett tag innan den åkte iväg. Jag satt där, och så märkte jag att det var en gammal kärring som satt på bussen och stirrade på mig genom fönstret [shake] Jag tittade bort och låtsades som ingenting, men när jag kollade igen så stirrade hon fortfarande på mig. Då blev jag lite sur och stirrade tillbaka. Vi satt där och stirrade varandra i ögonen i typ 10 sekunder, men hon vann stirrduellen. Jag kollade bort sen för det kändes bara så himla konstigt och äckligt. [shake]


   
SvaraCitera

Var ska man annars kolla? På brösten[confused]


   
SvaraCitera

Vad är konstigt med att kolla folk man inte känner i ögonen? Wtf.


   
SvaraCitera

Lille_Marx:

Var ska man annars kolla? På brösten[confused]

Man bör gärna kombinera dessa båda i en intensiv stirrcocktail för bäst creep-effekt...


   
SvaraCitera

fistforfight:

Man bör gärna kombinera dessa båda i en intensiv stirrcocktail för bäst creep-effekt...

Annars kan man låta bli att undersöka folk m ögonen o använda händerna istället.


   
SvaraCitera

Lille_Marx:

Annars kan man låta bli att undersöka folk m ögonen o använda händerna istället.

Nja stirrar man riktigt intensivt och lägger huvudet på sne så blir det fan bra ändå...


   
SvaraCitera

( . )( . )Tuttar(.)(.)


   
SvaraCitera

Sånt jävligt läskigt att folk gör. Man sitter så fridfullt på bussen och lyssnar på lite musik och man sveper runt blicken lite och märker att någon sitter o råblänger.
Inte för att det gör mig något, förutom att man blir lite paff. De personerna hamnar som efterblivna på min svarta lista.


   
SvaraCitera

Yogi:

ch så märkte jag att det var en gammal kärring som satt på bussen och stirrade på mig genom fönstret [shake]

Det var jag, förlåt. [blush][sad]


   
SvaraCitera

Yogi:

Är det bara jag som har detta problem? Att råka kolla folk i ögonen som man inte känner?

Det är inget problem.


   
SvaraCitera