Aviseringar
Rensa alla

Tittar folk i ögonen för ofta


Jag har samma problem ibland, och ibland är det helt tvärtom. Att jag borde söka ögonkontakt men "inte kan". Sånna lägen är sjukt jobbiga. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men liksom, om jag sitter och käkar i matsalen i skolan, så stirrar jag på någon som sitter på andra sidan byggnaden.


   
SvaraCitera

Bra, ju.


   
SvaraCitera

"Why do women have boobs?"

"So you have something to look at when you talk to them!"


   
SvaraCitera

Yogi:

Är det bara jag som har detta problem? Att råka kolla folk i ögonen som man inte känner?

Problem, jag gör det ofta. Jag tycker det är roligt, och så måste jag vinna och inte kolla bort först.[party]


   
SvaraCitera

brukar kolla randoms i ögonen, känner mig oftast lite dum när jag blir påkommen [sad]


   
SvaraCitera

Det är mysigt ju, haha.. Kontakt med människor runtom istället för att gå omkring som tråkiga o kyliga.. pinnar. Det blir jobbigt om någon råstirrar :s men det händer ofta att man får ögonkontakt flera gånger med samma person, och då kan det bli lite skumt, men fortfarande mysigt (beror lite på vem det är o så men, ah..).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

brukar kolla randoms i ögonen, känner mig oftast lite dum när jag blir påkommen

Precis!


   
SvaraCitera

Jag brukar få ögonkontakt med tjejer på tunnelbanan, men då brukar dom le.[blush]


   
SvaraCitera

vadå problem? det är väl något av det roligaste som finns att göra här i världen.


   
SvaraCitera

Höh? Jag ser alltid folk i ögonen. Sen behöver man ju inte stirra.


   
SvaraCitera

ja brukar titta folk i ögonen.
dom brukar bara glo tillbaka.
Men var ska man annars titta på en person?
''Tja, hur ere? (glor personen rätt i magen)''


   
SvaraCitera

Tycker att det är obehagligt att titta folk i ögonen någon längre stund, men har blivit bättre


   
SvaraCitera

jag tittar jämt folk i ögonen
och ler

[smile]

det händer inte varje dag,
men ibland ler nån tillbaka
och då blir jag glad.

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukar kolla folk I ögonen. Inte stirra eller långvarigt tittande dock.
Ler gör jag också, för det mesta till små barn som alltid ler tillbaka [bigsmile]


   
SvaraCitera