Aviseringar
Rensa alla

tittarsiffror


Ämnesstartare

hur funkar det? hur får de fram tittarsiffrorna?


   
Citera
Ämnesstartare

Du har en sladd till din BOX. Den går in i väggen.
Den sänder elektricitet till, tex, TV4. Och WIPS "1 tittare" och så fortsätter det så.
Hehe.


   
SvaraCitera

det har jag alltid undrat med. den förklaringen jag hört är att dom ringer upp ett antal personer och typ frågar vad dom tittar på å sen kör nån procent utifrån det men det verkar ju orimligt. hur ska man kunna få fram exakta siffror få liksom. och så snabbt???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eller så har de spioner utanför allas fönster med anteckningsblock som skriver i ett X varje gång de ser att "dr Phil" är på[ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BETALAR DU TELEAVGIFTEN? VA? VAVAVA?
Jag vill inte få in snigel på ögat. [sad]

Usch. När jag var liten var jag och mamma ensamma hemma. Hon sa att hon skulle åka och göra lite ärenden, och att om någon knackade på dörren skulle jag inte öppna för det kunde vara TV-polisen.
BLEV ASRÄDD och gömde mig i mitt nallkrigs-rum resten av dagen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

eller så har de spioner utanför allas fönster med anteckningsblock som skriver i ett X varje gång de ser att "dr Phil" är på

Din teori låter mest trolig än så länge [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HardenedHeart:

Din teori låter mest trolig än så länge

jamen det är ju sant! jag är alltid bevakad av små gubbar, antingen vill de åt vad jag kollar på, eller så är de soppgubbar
ett jäkla spring här med andra ord![no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

jamen det är ju sant! jag är alltid bevakad av små gubbar, antingen vill de åt vad jag kollar på, eller så är de soppgubbar
ett jäkla spring här med andra ord!

Det blir säkert bättre när du flyttar in i hatt-huset, för där finns inga fönster. Då kan ingen kika in och se att du kollar på Dr Phil. Den är dessutom tillräckligt stor för att rymma en sopptunna, så du slipper sitta utomhus och vakta den [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HardenedHeart:

Det blir säkert bättre när du flyttar in i hatt-huset, för där finns inga fönster. Då kan ingen kika in och se att du kollar på Dr Phil. Den är dessutom tillräckligt stor för att rymma en sopptunna, så du slipper sitta utomhus och vakta den

Jah! du har kommit på lösningen på mina problem, jag som har suttit och mailbombat dr Phil som bara är ohjälpsam och skriver om besöksförbud[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Jah! du har kommit på lösningen på mina problem, jag som har suttit och mailbombat dr Phil som bara är ohjälpsam och skriver om besöksförbud

Jag är mycket bättre än honom. Jag är den nya Dr Phil [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spindelnätaren:

Du har en sladd till din BOX. Den går in i väggen.
Den sänder elektricitet till, tex, TV4. Och WIPS "1 tittare" och så fortsätter det så.
Hehe.

du var inte seriös va? [blush]

SUKOF:

Usch. När jag var liten var jag och mamma ensamma hemma. Hon sa att hon skulle åka och göra lite ärenden, och att om någon knackade på dörren skulle jag inte öppna för det kunde vara TV-polisen.

jag fattar inte rikigt. är du seriös? var d läskigt?

DMITRI:

personer och typ frågar vad dom tittar på å sen kör nån procent utifrån det men det verkar ju orimligt. hur ska man kunna få fram exakta siffror få liksom. och så snabbt???

men liksom det låter inte logiskt. tittarsiffrorna är ju alltid jättehöga osv. då måste de ju ringa asmånga xD

Man kanske skulle mejla tv4? [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

du var inte seriös va? [blush]

Jo?

Antingen det eller BOXERBOLAGET som sänder in information till kanalerna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HardenedHeart:

Jag är mycket bättre än honom. Jag är den nya Dr Phil

ohh på vilken kanal kan man studera ditt arbete?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spindelnätaren:

Antingen det eller BOXERBOLAGET som sänder in information till kanalerna.

okej, låter ju ändå lite logiskt men jag ska ändå mejla tv4 för jag har inget att göra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

okej, låter ju ändå lite logiskt men jag ska ändå mejla tv4 för jag har inget att göra

Är inte säker på min sak, vild gissning bara. :$


   
SvaraCitera