Aviseringar
Rensa alla

tittarsiffror


Ämnesstartare

NEMO:

jag fattar inte rikigt. är du seriös? var d läskigt?

Tanken att folk som kan tränga sig in i mitt fort kan komma skrämde mig. Är det svårt att förstÅ??????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har för mig att de valt ut en liten grupp på sisådär 1000-3000 pers som har speciella boxar. Sen gångar de det med några tusen, så har de ett ungefär på hur många som såg!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

ohh på vilken kanal kan man studera ditt arbete?

Götakanal. Jag paddlar omkring på en flotte och ropar ut fina budskap till folk, och hjälper dom som har problem i sin vardag [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

ohh på vilken kanal kan man studera ditt arbete?

Götakanal. Jag paddlar omkring på en flotte och ropar ut fina budskap till folk, och hjälper dom som har problem i sin vardag [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Har för mig att de valt ut en liten grupp på sisådär 1000-3000 pers som har speciella boxar. Sen gångar de det med

det låter logiskt!

SUKOF:

Tanken att folk som kan tränga sig in i mitt fort kan komma skrämde mig. Är det svårt att förstÅ??????

jag fattar inegnting alls idag (ok alltid)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Har för mig att de valt ut en liten grupp på sisådär 1000-3000 pers som har speciella boxar. Sen gångar de det med

det låter logiskt!

SUKOF:

Tanken att folk som kan tränga sig in i mitt fort kan komma skrämde mig. Är det svårt att förstÅ??????

jag fattar inegnting alls idag (ok alltid)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

jag fattar inegnting alls idag (ok alltid)

Uttryckte mig väldigt slarvigt. Inte ens jag förstår vad jag själv skrev.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Uttryckte mig väldigt slarvigt. Inte ens jag förstår vad jag själv skrev.

då behöver jag inte känna mig dum va bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Har för mig att de valt ut en liten grupp på sisådär 1000-3000 pers som har speciella boxar. Sen gångar de det med några tusen, så har de ett ungefär på hur många som såg!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

Mawns: Har för mig att de valt ut en liten grupp på sisådär 1000-3000 pers som har speciella boxar. Sen gångar de det med några tusen, så har de ett ungefär på hur många som såg!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kille_1986:

Klorofyl: Mawns: Har för mig att de valt ut en liten grupp på sisådär 1000-3000 pers som har speciella boxar. Sen gångar de det med några tusen, så har de ett ungefär på hur många som såg!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

kille_1986: Klorofyl: Mawns: Har för mig att de valt ut en liten grupp på sisådär 1000-3000 pers som har speciella boxar. Sen gångar de det med några tusen, så har de ett ungefär på hur många som såg!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Halva befolkningen spionerar på den andra halvan...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HardenedHeart:

Götakanal. Jag paddlar omkring på en flotte och ropar ut fina budskap till folk, och hjälper dom som har problem i sin vardag

så bra![party]


   
SvaraCitera

NEMO:

men liksom det låter inte logiskt. tittarsiffrorna är ju alltid jättehöga osv. då måste de ju ringa asmånga xD

Man kanske skulle mejla tv4? [cool]

ja men asså eller hur! och en annan grej jag tänkt på: tänk om man inte kollar på hela programmet!!! under loppet av en halvtimme kanske man har kollat på 4 olika kanaler liksom. "ah detta sög så jag kollar på trean ist" osv. hur räknas det då? vavaVAVA??


   
SvaraCitera