Aviseringar
Rensa alla

Tja


Ämnesstartare

Hej när jag va 16 så var jag fotbollledare för ett flicklag och då var de vissa som prata mer med mig än andra såklart, de var mellan 10-13 år gamla så flera började följa mig på sociala medier osv för de ville ha sin tränare på snap osv men inget mer med det. Men en tjej stack liksom ut så vi ”snapade” väll dårå med inget speciellt mer än dagliga bilder till varandra liksom. Hon var då 12år! Sen har vi pratat i telefon osv och pratat i verkligheten för vi spelar fortfarande i samma förening. Det var nu 3år sedan och vi har alltid haft kontakt med varandra och tycker verkligen om henne! Hon är nu 15år och jag 19år, jag har aldrig velat ligga på för vet ju att jag är äldre osv, har körkort osv men jag känner mig inte så gammal för min ålder, har aldirg haft den där sex lusten så jag är oskuld, jag har aldirg druckigt alkohol eller gått ut på krogen osv.. vet att vänner skulle tycka de är knäppt men jag vet ju att hon gillar mig men har inte vågat träffa henne för hon är liksom 15år och jag 19.. ryktet skulle ju spridas snabbt att jag träffa en så mycket yngre tjej men de kanske de är värt? Vad vet ni med eran erfarenhet? Alla tips godtas verkligen!!


   
Citera

Visst träffas är okej men i ett förhållande där ena personen är under 18 tycker jag åldersskillnad ska vara max 3 år.


   
SvaraCitera
Annsie

Om jag vore du hade jag hållit det på en vänskaplig nivå med denna tjejen och sökt vidare på annat håll. There's plenty of fish in the sea. 


   
SvaraCitera

träffas är som maymay säger det är ok men du är 19 hon är 15 du har nog börjat jobba och hon går fortfarande kvar i skolan så du ska nog gå vidare


   
SvaraCitera
shuna

säkrast att vänta tills hon är 18. 


   
SvaraCitera

Är det vanligare killarna är äldre än tjejer? Rullar ögonen Jag faller alltid för de som går ettan Gråter


   
SvaraCitera

4 år e nt så mkt när båda e över 15. Jag ser inget fel med det om ni klickar.


   
SvaraCitera

SthlmsBruden;)):
4 år e nt så mkt när båda e över 15. Jag ser inget fel med det om ni klickar.

Tumme upp


   
SvaraCitera