Aviseringar
Rensa alla

Tja gamla UM;are [smile]


Ämnesstartare

Genius GZA:

yo slobodan drar några lines för dig : P

Ofta du kallar mig för slobodan =( den jävla fittan =(=(

Genius GZA:

100% mina

nice [cool][cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Elin:

det andra

ta d lugna puckarna, låg ju på 1 hotell och läste Body m. Red Bull om ja får be : P


   
SvaraCitera

The Elin:

det andra

Ok, det var värsta nyheten då hahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Ok, det var värsta nyheten då hahaha

Åh, det kommer jag ihåg [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men lille elin förlåte mej om ja förstör din "image" du byggt upp n för talang 2014 men är inte du noob om ja får be igen, du reggade la 2007. Jag och Mindiz är gamla ... sååååå jävlla gamla eller hur MINDIZ, inte Sagitaitiatai Blbubbiblblb Xx_XX


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Åh, det kommer jag ihåg

nej de hände inte DE FINNS inte vem varen där som försvann, en elefant kanske


   
SvaraCitera

Genius GZA:

ta d lugna puckarna, låg ju på 1 hotell och läste Body m. Red Bull om ja får be : P

softish!!

Sagitta:

Ok, det var värsta nyheten då hahaha

haha ja ^^

Genius GZA:

men lille elin förlåte mej om ja förstör din "image" du byggt upp n för talang 2014 men är inte du noob om ja får be igen, du reggade la 2007. Jag och Mindiz är gamla ... sååååå jävlla gamla eller hur MINDIZ, inte Sagitaitiatai Blbubbiblblb Xx_XX

reggad -06 [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Genius GZA:

nej de hände inte DE FINNS inte vem varen där som försvann, en elefant kanske

[mad] Var _nästan_ lite orolig, gillade Wargtassen[blush][blush][blush][blush][blush][blush]


   
SvaraCitera

Genius GZA:

men lille elin förlåte mej om ja förstör din "image" du byggt upp n för talang 2014 men är inte du noob om ja får be igen, du reggade la 2007. Jag och Mindiz är gamla ... sååååå jävlla gamla eller hur MINDIZ, inte Sagitaitiatai Blbubbiblblb Xx_XX

Ah man reggad på första halvåret baaah vi kan rulla tummarna och tänka på det som om det var svartvit tv då [crazy][cool] Hur coola som helst.

The Elin:

reggad -06 [cool]

I december typ? [wink] Du har gjort en tråd åt mig minns jag. [love]


   
SvaraCitera

Sagitta:

I december typ? [wink] Du har gjort en tråd åt mig minns jag. [love]

oktober tror jag [blush] missade episka sommaren, tydligen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Genius GZA:

"Wargtassen",

Åh är det du!

Genius GZA:

Aja ni gamla UMare, som varit reggade i minst tre år, hade ni också känslan av att UM tillhörde din vardag förut, men numer inte tillhör det överhuvudtaget?

Tillhör fortfarande, dock är det inte lika givande.

Genius GZA:

Tröttnade ni också för att alla nya fjantar var så tråkiga och keffa, jämfört med oss "äldre generationen", slår vad om att vi var lika tråkiga bara att vi inte insåg det när vi var yngre.

Nä, jag tror faktiskt att vi var lite roligare, eller åtminstone stämningen var det. [cute]

bl.jpg


   
SvaraCitera

The Elin:

oktober tror jag [blush] missade episka sommaren, tydligen

Aha den var bäst ahahaha jag hade en bild på mig med tuperat hår och en massa smink som avatar då och blev kallad kommunsthora bl.a minns jag och chattade med nån snubbe som bara pratade om avklädda tjejer, erufersking hette han förresten och style och pakiomg och de där åh hur kan jag minnas det här


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Var _nästan_ lite orolig, gillade Wargtassen

Gillade du allt?

Wargtassen 2006
Image

Wargtassen 2007
Image

Wargtassen 2008
Image

Wargtassen 2009

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lament:

Bifogade bilder

Visningar: 3

Hahaha min gamla avatar. [bigsmile] <3


   
SvaraCitera

hmm...mmm...häger typ aldrig på UM längre, men förut var det de enda jag gjorde...känns lite fail 😛


   
SvaraCitera