Aviseringar
Rensa alla

Tja UM


Ämnesstartare

H a r r y:

Vakna upp ur din dröm, lille pojk. Jag är kungen av um och Andrés framtida efterträdare. Om du är snäll kanske jag gör dig till moderator när jag tar över.

Rest och legat runt i Barcelona tillsammans med en massa fagra damer.

Jo, kom igen nu, pricken. Erkänn Blink

Du suger, Harry! Jag var den enda sanna alfahannen på det här stället och om du ens ska ha skuggan av en chans att få Andrés uppmärksamhet måste du komma förbi mig först! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekarn: Du suger, Harry! Jag var den enda sanna alfahannen på det här stället och om du ens ska ha skuggan av en chans att få Andrés uppmärksamhet måste du komma förbi mig först!

Är redan långt förbi dig. Ser du dammet på dina skor? Det är resterna efter att jag schwischade förbi dig snabbare än blixten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

H a r r y:

Är redan långt förbi dig. Ser du dammet på dina skor? Det är resterna efter att jag schwischade förbi dig snabbare än blixten.

Ser du blodspåren nedanför dina fötter? Det är från din näsa efter att jag fällde krokben för dig när du försökte SVISCHA förbi.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Catfight *plockar fram popcornen*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet ej vem du är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekarn:

Ser du blodspåren nedanför dina fötter? Det är från din näsa efter att jag fällde krokben för dig när du försökte SVISCHA förbi.

Nejnej, det är mensblod från när jag slickade sicce nyss.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:
Vet ej vem du är.

Dåligt Tumme ned Men jag ska inte gå någonstans så du kommer få gott om tid att lära känna UMs framtida härskare.


   
SvaraCitera

schim:
Catfight *plockar fram popcornen*

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 Hejsan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjohej:
 Hejsan.

tja


   
SvaraCitera
time
 time

Nej, du är fortfarande bannad.


   
SvaraCitera