Aviseringar
Rensa alla

TJAAAA (Sspotify)


Ämnesstartare

ja. dags igen. att bli DRABBAD av problem.[cry]

nej ingen fara men stör miggigigig[shake]

Jag fixade Spotify i början av januari, jag "fuskade" mig till det, genom ett tips där man ska skriva in en postadress från Frankrike vid registrering. I Frankrike är Spotify gratis av någon anledning. Sen ska man ändra postnummer till sitt riktiga, annars KOMMER DE PÅ EN.

Det kanske i alla fall har hänt nu...
Ikväll när jag öppnade programmet kunde det inte ansluta ordentligt, det var "offline-läge". Musiken är rödmarkerad, och överst är det en blå ruta med texten: "This action is not possible in offline-mode."
Så vad kan jag göra? provade att stänga ner programmet, öppna det igen, logga ut, logga in osv.

Imorse funkade allt fint, extra störande eftersom jag sist hörde på Shout Out Loads, en version av deras "Impossible", men istället sjöng de "It's possible, It's possible"

FANFANFAN.

vad ska jag göra?


   
Citera

XDDDDDDDD
det är så med alla [smile]

lovepayyouback:

Imorse funkade allt fint, extra störande eftersom jag sist hörde på Shout Out Loads, en version av deras "Impossible", men istället sjöng de "It's possible, It's possible"

FANFANFAN.

LOL


   
SvaraCitera

mitt spotify funkar fintfint just nu iaf[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ungdomen:

mitt spotify funkar fintfint just nu iaf

har du några invites`???

kanske borde göra en sån tråd istället? en invitestråd, hmm......

vad lyssnaru på då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

det är så med alla

vaddå med ALLA, har det hänt DIG?
VAD GJORDE DU?
vad ska jag gööööööra[shake]


   
SvaraCitera

Gjorde samma sak, hände mig med. Fick invite. Hah.


   
SvaraCitera

lovepayyouback:

har du några invites`???

är inte premium eller vad det heter 🙁 sry


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

saturn:

Gjorde samma sak, hände mig med. Fick invite. Hah.

så du tror verkligen att det beror på att jag fuskade det till mig? hur länge kunde du ha det?

har duuuuu några invites?? eller kompis som har invites eller ompiskompiskompiskomps


   
SvaraCitera

lovepayyouback:

så du tror verkligen att det beror på att jag fuskade det till mig? hur länge kunde du ha det?

Nej. Det är nått fel på spotify.com. Jag har exakt samma problem och jag har inte fuskat mig till nått. Jag väntade i goda tre veckor innan jag fick ladda ner det. Tidigt imorse funkade det utan problem. Nu får jag felmeddelande. Men jag ska pröva att starta om datorn. Problemet kanske löst sig utan att mitt spotify fattat det.


   
SvaraCitera

lovepayyouback:

så du tror verkligen att det beror på att jag fuskade det till mig? hur länge kunde du ha det?

Hade det i några månader innan det blev uppfuckat, efter att jag fick invite har det funkat felfritt för mig åtminstone.


   
SvaraCitera

Spotify @ Twitter:

To update - we've found the problem and are working on a fix. The minute I know when it will be solved I'll update. about 2 hours ago from Tweetie

Looks like we might be having some connection issues. Our team is looking into it right now. about 4 hours ago from Tweetie


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Venfort:

Jag väntade i goda tre veckor innan jag fick ladda ner det. Tidigt imorse funkade det utan problem. Nu får jag felmeddelande. Men jag ska pröva att starta om datorn. Problemet kanske löst sig utan att mitt spotify fattat det.

okej, meddelandet från spotify bloggen verkar ju ganska bra, det är ju mitt problem. men det verkar bara ha drabbats vissa så FAN VARFÖR SKA DET VA JAG?
jag förstod inte riktigt dittt andra inlägg. du köpte alltså spotify, och sen kunde du inte ladda ned det, ett annat problem alltså?


   
SvaraCitera

Pröva: logga ut och in igen, installera om.


   
SvaraCitera

lovepayyouback:

vad ska jag gööööööra[shake]

Ingenting, det är fel på hela programmet. Verkar inte funka för många, så bara vänta o se.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingeny:

logga ut och in igen, installera om.

jamen har gjort det, inte installerat då så det kan ju va ett tips. men jag tror verklogen att det sitter i mitt konto och inte i programmet fast man kan aldrig veta.


   
SvaraCitera