Aviseringar
Rensa alla

Tjäna 150kr + per månad


Ämnesstartare

Jag har ett enkelt sätt att få 150kr+ varje månad och att få det behöver du bara slösa ca 30 sek varje dag.

Vad du ska göra är enkelt, du kommer få 1-2 hemsidor av en kille och du kommer klicka på "reklam" länkar varje dag, och efter en månad får du 20 dollar.

Så enkelt är det, jag vet att det låter som ett scam men du behöver inte ge ut någon information alls, det ända du behöver är ett paypal account som inte kostar något.

Jag ger mer information till er som är intresserade, adda mig på msn [e-postadress raderad] så kommer jag ge information och förklarar hur man gör.

Killen som tar hand om detta kommer adda er på msn och ge er era hemsidor, vill inte ge hans hotmail här för jag vill kolla så ni är seriösa eller intresserade först.

Kom ihåg också, det är gratis, ni behöver inte lägga ut något eller ge någon information om er bara hotmail och ha ett paypal account som är gratis.


   
Citera

reklaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmm


   
SvaraCitera

men vad fan är du inte läskunnig människa


   
SvaraCitera

Shijou:

Kom ihåg också, det är gratis, ni behöver inte lägga ut något eller ge någon information om er bara hotmail och ha ett paypal account som är gratis.

Undra vad Google tycker om detta[rolleyes]


   
SvaraCitera
Hando

[no-no]


   
SvaraCitera

Nej nu anmäler jag tråden så någon mod får låsa den.


   
SvaraCitera

Reklam.

Reklam är enligt §5 i forumets regler inte tillåten i forumet.

§5. Det är inte tillåtet för vare sig privatpersoner eller företag att annonsera eller göra reklam för vare sig föremål, tjänster eller kontakter på sajten, vare sig i forumet, i bloggen, i chatten eller liknande. Vid sådan förseelse kan Ungdomar.se att yrka på skadestånd.

Forumets regler:
http://ungdomar.se/rulez.php

E-postadress raderad. Tråd låst.


   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera