Aviseringar
Rensa alla

Tjäna akuta pengar tips?


Ämnesstartare

Jag har ett tag nu funderat på att köpa en ny mobil och åka på språkresa.. Men då behöver jag ca 14 000kr redan nästa sommar. Och jag får redan mitt barnbidrag men jag får inga extra pengar om jag jobbar hemma...  Någon som vet hur man tjänar akuta pengar? Förvirrad


   
Citera

Panta burkar
Sälja jultidningar
Sälja reklam/Aftonbladet/tidning
Rasta hundar
Barnvakt
Skotta snö åt grannar.


   
SvaraCitera

Maddeizen:
Jag har ett tag nu funderat på att köpa en ny mobil och åka på språkresa.. Men då behöver jag ca 14 000kr redan nästa sommar. Och jag får redan mitt barnbidrag men jag får inga extra pengar om jag jobbar hemma...  Någon som vet hur man tjänar akuta pengar? Förvirrad

Vet inte jag heller men du får ekstraknäcka


   
SvaraCitera

battal:

Vet inte jag heller men du får ekstraknäcka


   
SvaraCitera

dela ut reklam, sitta barnvakt, rasta hundar, tvätta bilar, städa, ordna loppis... 


   
SvaraCitera

Personligt lån?
Företagslån:
Hemlån?
Medicinska lån?

oroa dig inte mer om din finansiering, eftersom vi erbjuder snabba och tillförlitliga lån till alla, våra tjänster är väldigt snabba och pålitliga, eftersom lån beviljas alla som behöver bara 2%. Skynda dig nu och kontakta oss idag på Finance.4all@aol.com och njut av froom
våra garanterade låntjänster idag.
www.financeforall.webs.com
whatsapp: +15184251167


   
SvaraCitera

Maddeizen:
Jag har ett tag nu funderat på att köpa en ny mobil och åka på språkresa.. Men då behöver jag ca 14 000kr redan nästa sommar. Och jag får redan mitt barnbidrag men jag får inga extra pengar om jag jobbar hemma...  Någon som vet hur man tjänar akuta pengar? Förvirrad

Någonsin funderat på att spara..?


   
SvaraCitera