Aviseringar
Rensa alla

Tjäna på sms!


Ämnesstartare

Hejsan!
Det är så att jag överväger att skaffa ett bra abonnemang, just nu kör jag kontaktkort, comviq kompis, men.. Hälften av mina kompisar har comviq, och den andra hälften har telia, halebop, osv.

Jag vill mest ha abonnemanget för att smsa.
Går i ettan på gymnasiet, så tänk på att jag är en fattig student!
Vill ha något som gynnar mig OCH mina polare, annars kanske de slutar höra av sig.
Iaf.
Några tips?
Säg till om något är oklart.


   
Citera

har också kontaktkort


   
SvaraCitera

Gå in på pricerunner vafan. [tired]


   
SvaraCitera

Moderkakan:

har också kontaktkort


   
SvaraCitera

OnT: Tele2 Kompis Student kan vara något för dig, 39kr/månad, du får sms hur mycket du vill till vem du vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderkakan:

Tele2 Kompis Student kan vara något för dig, 39kr/månad, du får sms hur mycket du vill till vem du vill.

SOM SAGT.
Jag är 16!
Man ska vara 18.


   
SvaraCitera

esum:

SOM SAGT.
Jag är 16!
Man ska vara 18.

Be mamma eller pappa att teckna abonnemanget då, så ger du dom 39 kronor per månad..


   
SvaraCitera

Moderkakan:

OnT: Tele2 Kompis Student kan vara något för dig, 39kr/månad, du får sms hur mycket du vill till vem du vill.


   
SvaraCitera

Moderkakan:

Be mamma eller pappa att teckna abonnemanget då, så ger du dom 39 kronor per månad..


   
SvaraCitera

m3lis:

Moderator.

[confused]


   
SvaraCitera

esum:

Vill ha något som gynnar mig OCH mina polare, annars kanske de slutar höra av sig.

trevliga polare isf lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

trevliga polare isf lol

Vill du föra en smskonversation med någon som tar slut på dina pengar.
Tänkte väl inte det.


   
SvaraCitera

esum:

Vill du föra en smskonversation med någon som tar slut på dina pengar.
Tänkte väl inte det.

det brukar jag göra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

Be mamma eller pappa att teckna abonnemanget då, så ger du dom 39 kronor per månad..

Går inte.
Har ringt och frågat comviq, man ska ange sitt kortnummer och sånt. Csn-kort alltså.


   
SvaraCitera

esum:

Går inte.
Har ringt och frågat comviq, man ska ange sitt kortnummer och sånt. Csn-kort alltså.

Aha, segt.
Känns som att ungdomar i din ålder är de som behöver de mest, som har dåligt med pengar dvs, korkade comviq.


   
SvaraCitera